Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Mer än man kan önska!

Den här jeanskjolen har varit på min näthinna sedan första gången jag såg den på modevisningen i augusti. Oj oj oj. Den är t o m över förväntan! Jag var liiite bekymrad över storleken,, jag har ju 1 på de flesta underdelar. Å andra sidan 0 på jeansen. Ville inte riskera att den skulle kasa ner för långt och inte heller att apk-limpan skulle hänga över linningen :o. Men 0 blev verkligen perfekt i storlek, roligt!

Morgonen har gått åt till att färga håret, utväxten var inte rolig, mitt hår växer som ogräs, 1-2 cm i månaden (det kanske är normalt?). Plockade lite, bäddade, gav barnen frukost och klädde tvillingarna. Duschade ur hårfärgen och satte upp håret. Vill inte riskera att överskottsfärgen färgar av sig på kläderna. Tränade, ökade motståndet på Crosstrainern, wow. Jag börjar bli stark, känns helt overkligt, men väldigt roligt. Har faktiskt aldrig tränat på det sättet att jag kunnat sett/mätt resultat. Duschade och gjorde mig i ordning. Vilken fröjd, jag älskar den här kjolen, den kommer ni att få se till leda ;).

Dagens outfit:
Lovely knit i lite lilac (storlek 0)
100 gr lovelove tank i lilte lilac (storlek 0)
Blues skirt lite denim blue (storlek 0)
Grå strumpbyxor från Twilfit
Knee length socks i grey
Swedish Hasbeens i bordeaux



Volangerna där bak vid ryggslutet...

Linnet var mjukt och skönt!

Åh vad jag älskar mina nya stövlar, såå glad att jag köpte dem!

Med koftan uppknäppt....

...och stängd...


Leon i nya tröjan från me&i med gamla bilar...

Li i nya kläder, strumpbyxorna, t-shirten och scarfen i "medaljong-serien" från me&i
Jeanskjol från Nova Star

Coola kjolen, Nova Star kläderna är såå tuffa tycker jag, bryter av mot det mångmönstade och färgstarka me&i.
NU ni mina vänner skall jag pipa iväg till Smultrongården, UTAN barn.
Helénalyx i en liten ask!
Kram på Er!!!!










16 kommentarer:

  1. Så fint skjørtet var på! Hvertfall på deg. Takk for bildene,
    hilsen ingrid

    SvaraRadera
  2. Ååååh, vad fin. Jag tror att jag har fått tag i en :D
    Känns den mkt kort där fram? Är den liksom "öppen" i omlott eller är den sydd så att den kan glipa? *svårt att förklara*. :-D

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du var i kjolen, den var verkligen jättesnygg på. Var fick du tag i storlek 0? Letar efter en.

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Åh, va snygg kjolen var! Vill ha...

    Mina hasbeens boots har kommit, sååå snygga. Tack för tipset här på din blogg!

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte bara kommentera lite som jag läste i din blogg nu i veckan.

    Att man är deppig och håglös ibland behöver inte betyda att man är sjuk, oavsett vad man har för problem, det ingår i vår natur. Jag skulle vilja se den som påstår sig vara på topp jämt, den personen ljuger! Angående din träning så är det ju väldigt inviduellt vad man tycker är lagom. Själv tycker jag 2-3 gånger i veckan är ett minimum och 3-4 helt normalt, stick i stäv med en annan "tyckare" i din blogg. Slutligen vill jag bara rekommendera en vilodag från träning, det har jag fått lära mig av alla mina tränare genom min idrottskarriär. Oavsett hur du tränar så behöver ditt nervsystem vila och kroppen återhämta sig hormonellt. Dessa delar av återhämtningen är viktiga delar för träningsresultatet.
    Jättetjusig jeanskjol förresten! /Sandra

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul att se den och läsa att du är så nöjd med den. Jag väntar på min och ser verkligen fram emot den!!
    Du klär jättebra i den och både koftan och linnet är också såå fina och kombon är klockren.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  7. Ååååååå den är ju bara sååååå snygg på dig!!!
    Längtar tills min kommer..

    Ha en mysig tur till Smultrongården..

    KRAM MiA

    SvaraRadera
  8. Vad kul att äntligen få se kjolen live :-)

    Tabby

    SvaraRadera
  9. Vad kul att se kjolen live! Den är supersnygg, och jag blev verkligen glad att jag beställde en när jag såg dig i din!
    Jag tog också en 0a, hoppas den passar!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Hur var stövlarna? Var de trånga att få på? Jättesugen på ett par:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Tjejer: Tack för alla komplimanger!!!

    Maria: Stövlarna är inga problem att komma i, men ur :D

    Kristina: Köpte den enda 0:an i min lokala butik, Heaven

    Villa Hemmet: Den är öppen, men mycket tyg, ingen risk att man ser musen ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Åhhh, vad fin kjolen är på dig! Tyvärr skulle den inte vara det på mig.... Jättefint matchat med linne och LK. Ha en bra helg *kram*

    SvaraRadera
  13. Superfint!!! Längtar också efter min! Det finns alla stl 0-4 kvar på http://www.innebrandstore.se/odd-molly-p-354-c-136.aspx om någon blir sugen!

    Kramar o hoppas du får en skön lördag!

    SvaraRadera
  14. Oh vad fin kjolen är IRL!! Hade inte den på min önskelista eftersom jag redan har så många kjolar, men hipp som happ så hoppade den in på listan nu när jag ser hur fin du är i den! Kram

    SvaraRadera
  15. Kjolen är verkligen snygg! Jag lyckade få tag på en i går :-)
    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  16. WOW WOW WOW....du är verkligen superfin i kjolen och linner!! Allt ser annorlunda på än just på modellen ser så hängit ibland svårt att få en bild av hur de ser ut!! Tur att du visar upp så man får en fin bild och man blir köpsugen men jag fönstershoppar mest och drömmer om dessa kläder!!!!
    Kanonköp och du är supersnygg kjolen jaa bara såååå du!!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails