Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Tyngre motstånd!

God morgon :)
Då var det onsdag, redan! Hur fort går inte veckorna? Det är knappt så man hänger med. Kvällen igår var så himla lugn och skön. Barnen nöjda och glada, Luca somnade först och då känns det som att jag har hur mycket tid som helst. Fixade och grejade. Förberedde och gjorde i ordning. Tilde var runt mig. Vi tittade lite på Mästarnas mästare. Hade tänkt se House, men oj, somnade från rubb och stubb.

Klockan ringde 04:30. Något yrvaken. Ner till tvättstugan, vek tvätt och in i lådor och garderober. Matade fiskarna och vår mal Malin. Satte på datorn och tränade mitt pass. Idag var det tungt. Jag har inte fattat maskinen riktigt, i de andra programmen kan man öka motståndet i procent. I det jag kör är det en helt annan skala. När jag började träna var den inställd på 5 (som en slags bas kanske?). När jag hade tränat i tre veckor höjde jag till 16. Det blev genast mycket jobbigare och kaloriförbrukningen blev ungefär 25 % högre på samma tid.

Idag höjde jag till 20. Återhämtningarna är lite mastigare men acceptabla, men de tre jobbiga delarna i programmet blev asjobbiga. Himmel och pannkaka. Var hur nöjd som helst att jag klarade av det, ett tag trodde jag att jag skulle få ge upp. Det är extra roligt när man ser resultat av sin träning, både konditionsmässigt och muskelmässigt. Min kollega konstaterade att jag fått lite biceps. MOI? :D

Efter passet gjorde jag i ordning barnen och hoppade sedan ner i duschen. Väckte William och Tilde och nu skall vi snart åka.

Dagens VARMA outfit:
Alpaca long mix cardigan i powder (storlek 0)
Freedom blouse i royal (storlek 0)
Spoiler underdress i powder (storlek 1)
Jeansleegings från H&M
Jacquard longsocks i royal





Tilde och Luca, kläder från me&i och PO.P
Kram på er!!!





2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad duktig du är som är uppe och tränar så tidigt på morgonen! Förut när jag bodde själv och pluggade så var jag ute mycket och gick på morgonen och sen gick jag ner 20 kilo på det med :)
    Vi hade oxå en mal som hette Malin förut, kanske är ett vanligt namn bland malar, hihihi.
    Hoppas du får en toppendag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Helena: Jag är morgonpigg (allt är väl relativt ;)) men i jämförelse med hur trött jag är på kvällen...Snart dags för bebbe nu *underbart* Kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails