Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Fullt hus!

God morgon :)

Allt väl med dig? Här är det väl "som vanligt". Dock med ett inslag av osäkerhet. Vi har personal på jobbet som är magsjuk och idag var jag back-up på att öppna. Detta skulle ha innburit en hel del omorganisation av morgonrutinerna. Vi hade löst det men P-O skulle fått lämna alla barnen och troligtvis komma för sent till jobbet. Nu slapp vi allt jox för det verkar som att kollegan står på benen, skönt!

Igår kväll hade vi det mysigt. Det var så himla skönt när alla måsten var avklarade, hade förberett morgondagen till max, diskade mer och tvättade lakan och överkast. Klockan åtta lade Tilde och jag oss i dubbelsängen och tittade på Familjen Annorlunda, mysigt! Åt ananas med vaniljvisp *mums*. Somnade vid tiosnåret, det är lite för sent för mig för att jag skall vara riktigt pigg, men jag tror att träningen ger mig energi för jag är rätt pigg när klockan ringer toktidigt.

Idag skall vi ha med oss kompisar hem, Wilma skall med Tilde och Carl skall med William. I kväll är det dubbla föräldramöten, jag kan tyvärr inte gå för jag har barnen och P-O är borta. Micke kan inte heller, han har föräldramöte på sitt jobb. Carls föräldrar skall gå båda två så då har jag Carl här hos mig, har blivit lovad en uppdatering av Tildes möte i alla fall...Tänkte fixa köttbullar och pasta till hela högen i kväll...

Dagens outfit:
Check me anddress i rose (storlek 0)
Bälte från ?
Jeansleggings från H&M
Jacquard longsocks i royal
UGG chocolate





Ha en bra dag!!!!
Helénakramar




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag såg att andra frågat dig om klädråd så då antar jag att det går bra för mig också.
    Jag vet att vissa Odd Molly´s är lite "tajta" i ärmarna, vilka är det jag ska undvika om jag har lite kraftigare armar? Finns det någon fin OM kombination i vitt?
    /Sandra

    SvaraRadera
  2. Sandra: Hmmm, de plagg jag har i flanell är tightare. Jag skulle undvika de plagg som är kortärmade med resår/band längst ner...de kanske stasar lite...
    Jag har Alchemistry tunic i vitt, den blusen är urfin och figursmickrande! Däremot vet jag inte om det finns någon vit underdel...mer än vita stuprörsjeans som heter sugar trousers...Lycka till!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails