Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Energislöseri!

God morgon :)
Då var det en ny vecka igen. En tuff vecka innan det blir påsklov och lite lugnare i verksamheten. Jag har flertalet utvecklingssamtal den här veckan + handledning med ledningsgruppen. Jag skall bara ta en dag i taget, ingen idé att stressa upp sig först. Idag ryker min friskvård, skall planera med kollegan. Sedan är det utevistelse hela förmiddagen, lunch, egen rast och sist ledningsgrupp. Ikväll blir det till att färdigställa akvariet. Det är inte så enkelt att flytta över fiskar som inte vill bli överflyttade, men det skall bli spännande att se det färdiga resultatet!

Igår gjorde vi en sak som hängt över mig läänge. Vi lyfte bort glasskivan från köksbordet (toktung), jag skrubbade "ställningen" och gjorde rent i alla de utdragslådor som finns. Sedan duschade jag av barnens matstolar och skruvade åt alla femtioelva skruvar. Nice! Egentligen tog det inte mer än en halvtimme och ändå har jag grämt mig över det i flera månader, det är energislöseri! Kvällen blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. Jag var så himla trött och somnade ifrån diverse trevligheter, synd!

Dagens träningspass gick bra, men oj så slut jag blev. Det märks att jag är långt ifån den ursprungliga formen. Men det tar sig!

Dagens outfit:
Fonda dress i pink (storlek 0)
Svart baslinne från Gina Tricot
Svarta leggings från Gina Tricot
Knee length socks i pink
Stövlar från Vagabond

Puss :)

Idag är det minus 8. MINUS 8!!!!
Jag som ville ta med vårjackorna till förskolan...får nog vänta litegrann.

Ha en bra dag!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Denna var riktig mysig! jättefin!
    kram

    http://dinarasblogg.blogspot.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails