Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Alla fem barnen :)

God morgon :)
Igår hade jag en sådan där knepig känsla att "jag borde". Borde det ena, det andra och det tredje. Hade liksom dåligt samvete för att jag inte utnyttjade tiden "bättre". Ändå fick jag en hel del gjort. Dammsög både markplan och gillestugan (AVSKYR!). Tvättade tre maskiner och diskade två...Gjorde fint på hyllorna i klädkammaren och ställde upp vinterstövlarna. Gick upp på vinden med sista pulkan, lite småplock, lite kläder.Tränade femton minuter, fixade middag och dukade. Förberedde morgondagen.
Ändå kände jag mig frustrerad!
Varför?

P-O åkte iväg och tränade efter middagen. William och jag såg på Alice i Underlandet. Tilde var hos en kompis. Lovisa kom hit för Ludde hade fest hos sin mamma. Somnade någon gång under "House" efter att ha tittat på "Mästarnas mästare".

I morse var jag trött *gäsp*. Snoozade och sedan var det bara att masa sig upp. Satte på en tvätt och en disk. Matade fiskarna och malarna. Plockade lite, slog in Traderapaket och bäddade barnens säng. Tränade mycket motvilligt och tog sedan en lång skön dusch.

Dagens outfit:
4 continent dress i brown (storlek 0)
100 gr lovelovet tank i lite lilac (storlek 0)
Baslinne från GIna Tricot
Spoiler underskirt i rose (storlek 1)
Strumpbyxor H&M
Träskor från Calou



Idag har alla fem på sig nya kläder :)
Tilde i snygga hood:en (skulle kunna tänka mig en sådan själv!) och t-shirt, båda från me&i,  jeansleggings från Kapp Ahl
William i t-shirt och mössa från me&i, jeans från H&M
Li (nyvaken och sur) i medaljongklänning och plyschbyxor från me&i
Luca i t-shirt och byxor från me&i
Leon i t-shirt från me&i och haremjeans från Nova Star

Nu skall jag lämna de stora och sedan fara till jobbet!
*kram*

1 kommentar:

  1. Inte lät det som du var ineffektiv i alla fall, tycker alltid du verkar ha full koll och är så produktiv. Men visst det var känslan som sa dig det, kanske var du lite rastlös. jag kan bli det denna årstiden då energin liksom spritter i en men samtidigt är det nyttigt och ett måste att vila också.
    Du är jättefin i din x-stitch verkligen och barnen med är såå fina i sina nya kläder!! Söta som socker allihop!!:-D
    Kram Ina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails