Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Trevlig stund :)

Hemma igen efter en jättemysig eftermiddag hos Pia, min me&i-säljare. Hon bjöd på våfflor och vi har pratat så att jag är alldeles torr i munnen :D. Jag har kikat på de nya kläderna som kom till stora barn, en hel del fint! Till småpojkarna köpte jag varsin pirat-tröja. De vinner i längden och när Pias pojkar kom med dem på sig var de ett givet val! Tufft med liiite rosa på en pojke :). Leon valde själv en röd robot-tröja. Luca valde en svart t-shirt med monster på. Li fick medaljongklänningen och den limegröna klänningen med geishan på.

Till William blev det t-shirten med mössan till. Tilde fick hoodtröjan med fjärilen (fin stor fjäril i Mollystuk på ryggen) och en rosa t-shirt med texten "Respect me".

Nu har barnen lite nytt och fräscht på g. Trevligt med tanke på att de inte fick något igår! Det är så tacksamt att handla till dem, de blir så glada för allt.

Nu skall barnen smörjas in!
God kväll!

1 kommentar:

  1. Pirattröjan har min prins oxå den skulle han bara ha sååå fin med svarta byxor till svarta sömmar på den!! Till de större åhhhh verkligen superfint blir de glada!!! Här behöver mina inget nytt snyft men mamman däremot har klicka hem en till...shit är man fast nu!!
    Skönt med en skön helg har själv bockat av ett kalas för min 7åring 15 tjejer här rätt trött men gick bra skönt när det var klart!!

    Kram och kul med barnklädesshopping

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails