Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Välkommen vår!

"Solen skiner-himlen är blå
vad det är härligt att leva då"
Visst är det underbart nu när allt börjar förändras! Bara fem minusgrader ute, solen lyser och det andas VÅR :). Som vi har längtat! Jag förstår att det kommer att bli en hel del bakslag men nu har vi åtminstone fått vittring!

Vi vaknade tidigt idag i Kämpe-Edberg-hemmet. Det kändes okej, lite morgontv. Tvätt och påklädning. Lyssnar på Melodifestivalskivan samtidigt. Det skall bli roligt att se finalen i kväll! Camilla kommer hit med sina fyra busfrön och tittat med oss, längtar!

Dagen igår....jag samlade kraft och gjorde sedan tacos, det var faktiskt länge sedan. Jag har ju inte alls orkat laga speciellt mycket mat den här veckan. Badade/duschade de små, gjorde rent badrummet. Sedan hade jag gjort mitt. Låg i sängen resten av kvällen, tittade lite på tv med de stora. P-O rev tvåtrumstapeter och plastgolv  i badrummet. Roligt, en fredagkväll, eller hur!

Idag inviger jag nya jeansjackan! Den kommer jag ha som innejacka nu till en början, sedan blir det vårjacka och även perfekt till ljumma sommarkvällar! Vill gärna ha en fin sommarklänning att ha under!

Dagens outfit:
Emb bikette denim jacket (storlek 0)
100 gr lovelove tank lite lilac (storlek 0)
Svarta byxor från H&M


Ha en underbar lördag!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Å jag har turen att få närvara i Globen och kolla festivalen live, ska bli så kul. Har aldrig varit på finalen tidigare
    Schysst jenasjacka. Själv valde jag att köpa en skinnjackaHa en toppen dag i solen
    Kram
    Monica

    SvaraRadera
  2. Snyggoo!!!! Den var ju superfin den där jackan och jag som svurit på att den är ALLDELES för dyr. Hmm... :D

    Kram
    //Erika

    SvaraRadera
  3. Du är den första jag sett som är snygg i den jeansjackan! Grattis till lyckat köp.

    SvaraRadera
  4. Du passar superbra i den jeansjackan! /Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails