Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Tacksamhet :)

God morgon sunshine :)

Eller, njae..inte sol precis utan snarare grått och regn....men man kan ju känna sig glad som en sol, eller hur!!!

Morgonen har varit rätt lugn...Började med att slå in två Tradera-paket. Kollade av lite bloggar, facebook. Det är mysigt med helgen tycker jag...att jag kan unna mig att vakna till vid datorn, på vardagar är det ju ett annat tempo och jag kan bara sitta en yttepyttestund innan träning. Tog rätt på tvätt, bytte blöja och pussade på kidsen.

Tränade och höjde motståndet ett hack. Det gick bra! Just nu är det dels ganska tungt fyskiskt att träna, men hanterbart på grund av tiden, 30 minuter. Men mentalt. Åh vad det är motigt att komma upp på den där maskinen. "smekmånaden" är liksom över. Inte är jag ett dugg förundrad. Jag har ju alltid avskytt att träna så det var snarare så att jag var jätteförvånad över att faktiskt bli lite biten som jag blev där i januari...Men jag skall kämpa på! Det ÄR bra att träna, jag känner mig starkare, jag kan äta näst in till det jag vill utan att lägga på mig massor av fluff, jag får energi och känner mig både pigg och duktig. Det är många parametrar att ta hänsyn till och överväga när det gäller fortsatt träning!

Gjorde frukost till barnen, dammsög och gjorde sedan toast till mig *gott*. Njuter av kaffe nu och celebert sällskap av just Dig där ute. Jag är tacksam över att jag har tid och möjlighet att hålla den här bloggen vid liv. Ännu roligare är det att just Du läser! Gladast blir jag om du vill säga ett ord eller två :)

 Dagens bildkavalkad:
Appeteaser strap top lite blue (storlek 0)
Blues skirt (storlek 0)
Lovelier knit blue (storlek 0)


Har Du några planer idag?
Vi har inget inplanerat alls mer än att vi skall till Maxi, handla lördagsgodis och kompletteringshandla lite...
Ha en underbar lördag!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Goddagens!

    Ja visst är det skönt med helg. Fast jag erkänner att jag vaknar till vid datorn varje dag. Jag bara vaknar till vid den lite senare när det är helg... Och du är ju alltid uppe tidigare än jag, så det finns alltid något att läsa :o)

    Inga storslagna planer här heller idag. Vi skall på cabaret lite senare i eftermiddag och titta när dottern uppträder.

    Kniten i blårandigt är så fin! Jag äger ingen lovely knit (ännu), men min första skall definitivt bli en blårandig. Men det är trångt på vill-ha-listan just nu och jag (och min plånbok) har bestämt mig för att vara ståndaktig ett tag och bara göra väl genomtänkta inköp... Baah!

    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Ville bara säga att jag tycker du är hur snygg som helst idag! Såå fint! Det riktigt lyser om dig!
    Inte gör det saken sämre att det är lördag- älskar ju också lördagar som du vet;)
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Fräsch outfit :-).

    Tabby

    SvaraRadera
  4. Idag har jag varti på Sagas mitt-i-terminen-dans-uppvisning. Hon är 3 år och går en gång i veckan och himmel så duktiog hon var, lös som en sol och klarade svåra koreografier som en dans. Duktiga unge! det var min "dagens" :-)

    Du är fin som en prinsessa idag.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails