Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Andra planer ;)

God morgon :)
Mitten av veckan, REDAN. Jag betar av saker som känts lite motigt. Idag är det bilen. Det är lite nervöst med allt som skall klaffa. Imorgon är det jobb och sedan hinna handla snabbt som ögat, P-O måste åka senast 17:20 för att hinna till träningen, då måste han ha gett barnen mat för nä jag kommer hem har jag att göra så det räcker ändå med alla kassar...

Idag fyller min morfar år, brukar ju åka dit, men idag får jag inte till det, dessutom är jag fortfarande lite förkyld och jag vill inte riskera att smitta dem! Måste komma ihåg att ringa dock!
Apropå att inte glömma, vi hade ju 4-årig förlovningsdag igår, det kom ingen av oss ihåg *oops*

Det var trevligt med besök igår, skönt att prata av sig lite grann.När P-O kom hem så var det bara att börja med det som lagts åt sidan under besöket, plocka, tvätt, förberedelser, få de stora i säng. Hade väl tänkt sova men P-O hade andra planer ;)

Dagens outfit:
Chrysalis wrap i rouge (storlek 0)
Antidote frill tank i rose (storlek 0)
Jeansleggings i beige från Gina Tricot
Träskoboots från Calou

6 kommentarer:

  1. Inte för att vara petig men.... Är inte Frill tanken i färgen rose inte pink?

    SvaraRadera
  2. Herregud vad fin du är i den wrapen!! Supersnyggt :) Hoppas du får en bra dag trots ditt fullspäckade schema. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir en bättre dag idag.

    TAbby

    SvaraRadera
  4. Anonym: Jo, säkert! Det kändes inte rätt när jag skrev det, funderade på lite pink :D

    Madeleine& Tabby: Tack!!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jättefint!
    Får jag fråga, jag är ju ingen Mollytjej egentligen, men jag tycker det är fint. Och det är roligt att läsa om de som vågar leva ut sina kläddrömmar. :) Jag läser några stycken, men bara tre regelbundet (din blogg, och så Katinkas Imagination is real och Min Mollys, jag tycker de är roligast/intressantast). Men till frågan - vilket är ditt favvomollyplagg? Om man bara köper några få plagg Mollyplagg, vad skulle du satsa på i så fall? Det avrierar förstås på person och stil. Kanske lite enklare snitt än t ex hearted tunic, men gärna fina färger. Jag håller på att köpa hus och måste åka till Nya Zeeland varannat år, så jag har inte råd med "en hel garderob". :) (Svara om du vill/när du hinner.)
    Kram!
    Sara

    SvaraRadera
  6. Sara: Hmmm, svårt det där...antingen kanske man köper odd molly för att det "sticker ut", då skulle jag satsa på en färgglad wrap, eller ett sidenlinne...eller så vill man ha stilrent och mer bas, då skulle jag satsa på en blus som inte har "clownärmar eller massor av detaljer", kanske remix blouse, bronte shirt eller livealot...En vacker klänning är ju alltid roligt, kanske Alchemistry dress? Sedan skulle jag satsa på en klassisk Lovely knit! Lycka till!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails