Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Var tog våren vägen?

God morgon :)
...kan man locka fram den med en vårig outfit? ;)

Idag blir det bara ett snabbinlägg. VI har haft en jobbig natt, lilleman har haft ont i rumpan, vaknat och varit ledsen. Li har varit vaken (men lugn) för hon sov ju mellan fyra och sju igår, suck. Jag har fått någon variant av "nackspärr" och har störts av det. Det värker fortfarande, men är bättre. Det gäller bara att hålla huvudet rätt ;)

Kunde inte gå upp när klockan ringde för Luca var ledsen och ville ammas. Till slut gick han med på att se en film och jag for runt här i 180. Tog rätt på tvätt, plockade, tränade (fy vad tungt och liite besvärligt med nacken, men när jag väl hittade en position som var bekväm så gick det att överleva nackbesvären också...).

Duschade och gjorde Luca i ordning. Skulle fotografera dagens outfit och då visade det sig att jag glömt att ladda batteriet till kameran, ett kort kunde jag ta sedan lade den av. Snabbladdade några minuter och så fick P-O ta ett kort. Behövde ju kräm för att ladda ner dem i datorn också...

Idag skall barnen och jag upp på sta´n, möta mamma och käka tidig middag på Creperiet *mysigt*!

Dagens outfit:
Vitt baslinne från Gina Tricot
100 gr lovelove tank i pink (storlek 0)
Embroidered bikette denim jacket(storlek 0)
Jenasleggings från Gina Tricot
Vita Converse

Ha en bra dag!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails