Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Polarn&Pyret-shopping :)

Nu är vi tillbaka igen :)
Jag kan säga att det verkligen var precis vad jag klarade av. Liten promenad till bussen. Bussfärd. En affär. Promenad till biblioteket där vi skulle luncha. Li ville leka, inte äta! Hon surade ihop och det tog en timme innan jag hade lyckats smälta henne så att hon åt sin mat. Vi hade ju inte bråttom så det gjorde inget. Läste för henne och sedan satt jag i en skön öronlappsfåtölj och tittade på henne och barnen som lekte. Ibland tror jag att barnen känner att jag jobbar med barn. Det kom fram flera främmande små barn som ville att jag skulle leka och läsa för dem.

Maten var god, jag chockade mig själv och tog soppa. Jag är egentligen inte såå kräsen när det kommer till mat. Jag är ju vegetarian och det är väl krångligt nog, men jag menar att jag dör inte om jag får äta enbart potatis eller pasta en måltid. NU hade jag lite otur, jag är ingen vän av vitlök och gillar inte dessertost. Det fanns två vegetariska rätter, sparrissoppan eller paj med gorgonzola. Blev vackert till att välja soppa med nybakt bröd. Riktigt gott!

Ringde P-O och frågade om han kunde hämta mig och Li och att vi sedan kunde hämta upp William och Tilde, det gick bra det! Skönt att slippa ta bussen tillbaka.

Det här är dagens skörd:



Mössa till Luca



Jacka till Luca


Jacka till Li

Stövlar till tvillingarna....

Jag är mycket nöjd med inköpen till barnen!

NU skall jag försöka fixa fram lite fika till barnen, sedan vila en stund.
P-O är på after-work!
Trevlig fredagkväll!

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig dag ni haft lugn och mysigt skönt!! Fin shopping jag bara älskar Po.ps kläder vill ha ALLA, de du handlat jättefina!!
    Hoppas helgen blir lugn och skön och ni får återhämta er ordentligt så nya tag nästa vecka och tack för hjälpen med min shopping!!
    Kramar Tina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails