Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Kan det vara dessa?

God kväll!!!
Idag har Smultrongården en stor annons i vår lokaltidning, bilder på fina kläder och skor. Dessutom kampanj den här veckan, handla för 1000 kronor och få presentkort på 20 % tillbaka (typ, försöker minnas annonsen i huvudet). Om du har vägarna förbi, passa på!!!!

Jag har tingat ett par träskor i färgen (osedda), kikade in på Calous hemsida och funderar på om det kan vara dessa? Egentligen gillar jag den andra modellen bättre, men det kan ju vara bra att förnya sig lite...jag har ju ändå tre par av den andra sorten...Färgen känns rolig, jag menar, HUR många skor äger jag i den fägen? Just nu inga!

De här är ljuvliga, i färgen lavendel!

Idag är jag glad! Glad att ha bilen fixad, att ha en ny HEL vindruta, att slippa fundera på/oroa sig för och tänka på när och hur jag skall få till det med bytet...Nu är det gjort *wieeee*.
Fick en liten Nissan Micra som lånebil, superliten, som en leksaksbil i förhållande till vårt åbäke till bil :).
Har stretat på idag och njutit av soooool, underbart!

Trevlig kväll :)

1 kommentar:

  1. Japp det är dom!
    Urläcker färg tycker jag. Passar som du säger till många Mollysar.
    Dom i lavendel är ursnygga!!! Mörkare än på bilden. Det är dom ljusblå också. Dom ser ut som silver på bilden...
    Ha en skön kväll! Själv hoppas jag på nåt bra på tv nu snart när arbetsdagen snart är över=)
    Kram Eva

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails