Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Uppdatering :)

God morgon
Igår fungerade inte blogger något vidare, det gick inte att ladda upp bilder så jag gav upp efter ett tag....

Först kommer en dagens....
Taradiddle dress i red (storlek 1)
Svart baslinne från Gina Tricot
Bälte från H&M
Svarta strumpbyxor från Twilfit
Träskor från Calou



Idag har småbarnen sina nya kläder på sig och ville ta massor av kort. Jag knäpper och så skall de springa fram till kameran och kika och så en gång till  och en gång till....:)


Luca har pirat-tröja i grönt från me&i och jeans från Nova Star
Leon har pirat-tröja i lime från me&i och jeans från Nova Star
Li har singoallaklänning i lime med geischa från me&i och strumpbyxor med kurbitsmönster från dito
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gårdagen....
Jobbade på och hämtade sedan William och Tilde. Vi svängde förbi Maxi för att hämta me&i-paketet. De hade väldigt billigt godis. Min erfarenhet säger mig att kommer man för sent i veckan är det bästa urplockat. Vi har ju dessutom en hel hög ungar att handla till och så skall man ju bjuda alla påskgummor som förhoppningsvis kommer och hälsar på :)
Köpte varsin film till småttingarna i påskpresent, massor av godis och så lite småsaker som fanns på handlingslappen.

Kom hem till pärlande barn och matlagande man. Jag försökte röja lite, packa upp, sätta på en tvätt, assistera med disk. Rörigt värre! Alla åt, fiskpinnar och potatis (okej, alla åt inte potatisen, men fisken, eller i alla fall paneringen ;)). Röjde undan och när allt var "i ordning" så satte jag mig med min mat.
P-O hade då tagit med sig Lovisa, dels skulle de titta efter ny mobiltelefon till henne och även på datordelar till tvillingarna.

När jag druckit lite kaffe och lugnat ner mig till normala nivåer förberedde jag dagen och sedan tittade Tilde och jag på Farsan. Vilken mysig film, man blir ju alldeles varm i hjärteroten! Tilde gillade den också. Luca somande i min famn och Li strax efter i vår säng. Leon gav upp sist.

P-O kom hem glad i hågen, hade hittat det mesta till datorn. Nu saknas en skärm (som skall sitta på väggen) och något mer tror jag....Han är duktig min man, som BYGGER egna datorer.

Tilde och kläderna som kom igår. Både William och Tilde blev jätteglada för sina plagg, roligt!

Ha en bra dag!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Fina kläder och du är lika fin som vanligt!!!
    Ang mat vi går ju hos dietist och ju läkarkontakt jämt ang diabetesen och det är ju väldigt viktigt att äta när man fått i sig insulin inte lätt med en 3åring som är superkräsen likt dina köttbullar,fiskpinnar pannkaka det som gäller ingen potatis pasa eller nå men om de ej äter kolhydrater se till att de dricker mjölk för det är det i jättebra iaf nått tillskott av den varan!!
    Godis är gott men hemma hos oss skippar vi det el lite blir det iår med 2st diabetesbarn kan man inte gå godis i stora lass får hitta på nåt annat!!
    Ha en bra dag ida!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fina de var pirattröjorna. Funderar att köpa till mina barn också. Ska också hämta ett me&i paket idag. Tycker det är spännade. Du var fin som alltid i dina vackra kläder
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken söt klänning! Jättefint med breda bältet i midjan. Tänkte fråga dig vad du använder för toning i håret? Har kört med Loreals Glossy toning länge och funderar på att testa annat märke. Har du några tips? Har ljusbrunt hår och brukar tona brunt eller rödbrunt.

    MVH: Hanna

    SvaraRadera
  4. Tina: JA, det är nog viktigt att hela familjen låter bli så att de andra inte blir läskade...

    LOtta: Tack :)

    Hanna: Jag brukar ha olika märken, köper det med extrapris :D...sist var det Jane Hellens "MOOD"

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails