Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Att fly lite grann....

Hej där :)
Tittar bara in en snabbis.
Känner mig jätteledsen och ensam. Hur kan man vara ensam i ett hushåll med nio personer?
Ensam med mina tankar och funderingar.
Luca är rätt lugn nu, dagarna är ju ingen fara, man kan ju avleda med lite allt möjligt. Men jag säger som Skifs "Det blir alltid värre framåt natten" ;).
Egentligen är nog inte det här en stor sak för honom, snarare för mig. Känner mig sorgsen och samtidigt lättad på en och samma gång.

Känner mig frustrerad och otålig. Jag avskyr att känna mig stressad "å andras vägnar". Vi har sååå mycket att ta itu med, men jag kan liksom inte göra så mycket av det. Jag kan inte lägga klinkergolv eller bygga stålställningar till toaletter. Jag kan inte bygga ihop en dator. Inte ens trädgården duger jag till. Jag avskyr när det finns tusen saker att göra, inget blir gjort och jag inte kan hugga i. Kvar står jag med allt annat tråkgöra.

Har påskhandlat tillsammans med tusentals andra på Maxi. Har bytt däck. Har plockat och dukat och tvättat och det enda jag vill är att göra något roligt!
Gråta vill jag göra också, men det kommer inga tårar.

Försöker drömma mig bort och glädjas åt fina kläder, men just nu hjälper det föga.


Måste trösta Luca nu, dags för nummer två...

Kram och JAG KOMMER IGEN!

4 kommentarer:

  1. KRAAAAMMMMM!!!
    Känner igen mig så väl.....
    Men du gör och kan en massa andra saker som du gör väldigt bra!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Awwww
    Du är ju en stålmammma som fixa o donar hela tiden.
    Tänk om jag hade din energi.....
    Tänk på allt posetivt du har gjor under dagen.
    Det andra som du känner att du inte kan göra (låt din man göra det....tror att du känner när han har gjort det (gud vilken underbar man jag har.)
    Så ha en underbar påsk...njut av det se vad du har åstakommit fem underbara barn.
    ps...läser din blogg ibland, gillar dina kläder såååå mycke.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en riktig toppen helg, det är du verkligen värd!!!
    Stor kram
    Jennie

    SvaraRadera
  4. Skickar bara massor av kramar till dig...du är flaggskeppet som styr hela flottan du har 9st så du behöver inte göra mera än du gör för vem skulla annars göra det är ju hur mycket som helst du fixar donar låt mannen göra det han kan bygga dator fixa i badrummen och trädgården och att vara din man!! Tror visst du duger att vara i trädgården å påta men intresse måsta man ha för det..du har ju andra iställte väger upp!!! Du är värdefull för din familj!!
    Ha en bra påsk och hoppas alllt löser sig men magggen och amningen försår det känns tomt och ledsamt en inim grej som förvinner men tro det kommer bli kanon för er sen...får hitta 2a myssätt sen !!!

    Glad påsk och njut ta hand om dig känn dig så bra som du är för det är du!!!
    KRAAAAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails