Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Välkomna hem :)

Nu har två paket landat!
På min lunchrast kikade jag i mobilen och upptäckte två sms, ett från Campadre och ett från Milk&Honey.
Hann svänga förbi Maxi och hämta ut dem innan jag hämtade barnen!
Tilde blev gald för ryggsäcken också, en liten present för att hon kämpar på så bra med de nationella proven. Jeansen hade en underbar rosa färg, lite vida nedtill men jag tänkte nog allt vika upp dem! Passade perfekt i storlek också!

Plagget som jag så "hemlighetsfullt" beställde i söndags var förstås A dolce skirt i almost black. Tänker ha den till Nymph nosleeve och Grandmas coat i almost black...en dag då det INTE är så soligt utan mer mulet. Jag är nämligen inte såå förtjust i att bära svart, grått eller mörkbrunt på våren, det har jag liksom gått i hela vintern. Däremot plockar jag gääärna fram det till hösten igen!

Gick faktisk ner en storlek på kjolen, har 1 i mina andra underkjolar men de är lite stora i midjan, den här satt mycket bättre!

Nu skall jag fixa middag!

5 kommentarer:

  1. Så snygga jeans!Varifrån beställde du dom?:)

    SvaraRadera
  2. Från Campadre-kampanjen för några veckor sedan :) Imorgon kommer en outfit-bild!

    SvaraRadera
  3. Fina!
    Vad är det för märke?

    SvaraRadera
  4. wow kjolen är bara såå fin...hmmm jag som alltid bär svart oavsett vår-sommar-höst-vinter det är bara jag&&svart, så olika man är!!! linnet längtar jag att få se på när det kommer så fint!!! Suktar lite efter Antidote frill tank men vet ej vilken färg..hmmm almost black finns ej nu....vitt kanske eller grå...skulle villa ha det till helgen då vi far iväg till Istanbul långweeken bara jag och min kära sambo och hans jobb...lääängtar!! Mina kära mollysar ska få följa med ett härligt gäng på 4st hihi..!!! Längtar till outfint bilden imorgon!!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Trollens mamma: Det är Odd Molly :)

    Tina: Vitt vore väl snyggt!!!Somrigt och fräscht! Ha det jättemysigt nu!!!Kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails