Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

*wieeee*

God kväll :)

Kikar in en liten snabbis, idag har det mesta "fallit på plats".
Fick tag i Jessica, vi är bjudna dit i morgon på mat *wieeee*.
Sedan fick jag tag i Helena och de kunde visst komma i kväll *wieeee*.
Tildes kalas inställt på grund av sjukdom så då får jag mysa med min stora tös i kväll *wieeeee*.

Var hemma på lunchen, fixade lite...Upptäckte att me&i fått in lite sommarnyheter och ÄNTLIGEN kom matchande leggings till de kläder jag redan köpt!
Beställde av Åsa, till Li blev det leggings och frottéklänningen i cerise. Hon fick även en Geishamössa.
Luca fick t-shirten med t-rexar på och Leon svettisknickers i brunt. William fick den röda "Respect me" t-shirten och Tilde matchande grå leggings till den grå hood hon har.


Åkte tillbaka till jobbet, eftermiddagen var ganska lugn, jag filade på ett veckobrev och vi fick ett positivt besked, bra!

Nu har vi precis ätit, min familj är komplett. Barnen är hos mig igen *glad*.
Vi har precis ätit pizza, P-O och jag dricker vin och väntar på gästerna :)
Ser fram emot en händelserik helg!!!!
Kramis

2 kommentarer:

  1. halloj, länge sedan men jag tänkte på dig idag:-) Var på Odd Mollys kollektionsutfsg och det fanns så mkt 0:or av allt och kom att tänka på att du skulle kunnat ha levt loppan där..
    kram Maria (din rosa Fondaleverantör)

    SvaraRadera
  2. Vad fin du blev i håret!!

    Och vad fint du beställt till dina små (och stora !). Jag har beställt det du tipsade om men vara bara tvungen att beställa rosa klänningen med och tightsen, så fint!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails