Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Heldag :)

Hej där :)
Är hemma igen efter en heldag hos pappsen, precis vad jag behövde!
Bli lite ompysslad, släppa alla måsten och krav, slippa laga mat.
Kom till pappa vid halv elva, vi satt ute i solen en stund, barnen var lite blyga till en början. Vi fikade och naturligtvis fick barnen godis av morfar.

När solen gått i moln gick vi in, barnen tittade på Tom och Jerry och vi vuxna tittade på "Luftslottet som sprängdes", passande att han precis köpt filmen, eller hur!
Vi såg ungefär halva och sedan lagade pappa mat, jag kollade av mina auktioner som gått ut, en tröja gick urdåligt, en tunika sådär, men min mobil hade stuckit iväg *roligt*.

Vi käkade stuvade makaroner och köttbullar, pappa glömde bort att jag är vegetarian, men det gör verkligen ingenting, jag är så van att bara äta "det som bjuds". Det skulle aldrig falla mig in att ställa krav på min omgivning för att jag "krånglar till det". Barnen (utom Luca) åt jättebra.

Vi såg klart filmen och sedan somnade Luca, något sent dock. Pappa och jag låg på sängen och pratade om massor, mysigt! Väckte Luca vid fem och då gick vi allihop till den lokala pizzerian (som är RIKTIGT bra). Jag år en jättegod grekisk sallad, de små delade på en kebabtallrik och åt upp nästan allt.

Vi promenaerade tillbaka och så åkte vi hemåt, Leon somnade i bilen och honom kunde P-O lyfta in. Jag satte på en tvättmaskin och kollade sedan mailen, skrev adresser på paketen och en hade betalat redan.

Har förberett morgondagen och skall snart söva Li...
Ha en trevlig kväll!!!
Helénakramar

Jag är väldigt glad för min pappa och bonusmamma!!!!

1 kommentar:

  1. Åh, vad det låter som om ni haft en mysig dag! Härligt med lite påfyllning:) Kram Karro

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails