Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Att komma igen!

God kväll :)
Jag är tillbaka och liite gladare. Ibland har jag massor av frustration inom mig som bara måste ut. Tänk vad skönt det är att ha er då, som lyssnar och ger mig kloka ord. Jag är tacksam att Du orkar lyssna och orkar ta dig tid att skriva till mig!

Jag tycker att det känns motigt när jag har en tuff arbetsvecka framför mig och så har jag inte fått någon påfyllning under helgen. Ibland känner jag mig liksom fast i träsket.

Var tvungen att åka till jobbet tidigare så halva min friskvårdstid rök. Vi gick till skogen och det var helt underbart att njuta av det vackra vårvädret! Kände mig genast mycket bättre till mods när vi gick därifrån.

På min rast ringde de från skolan, Tilde var ledsen och hade ont i magen. Hämtade henne på stört och fick tokstressa för att hinna till det viktiga mötet. Nu visade det sig att Tildes magont beror på samlad nervositet för de nationella prov i matte som de nu skall börja med. Jag pratade med hennes lärare i telefon och vi kom fram till att så nog var fallet. Hon fick vara ensam hemma ett par timmar innan P-O kom hem.

Mötet gick bra och det är alltid skönt att lägga en sten åt sidan :)
Hämatde upp William och for hem.

Tilde var pigg och glad när jag kom hem, hade cyklat flera gånger. P-O var nästan klar med maten, tacos! Jag hjälpte till med det sista, diskade och satte på en tvätt. Röjde lite och sedan käkade vi.

Efter maten gjorde jag fruktsallad. Tilde gjorde först sin matteläxa och sedan sin läsläxa bredvid mig. Jag fyllde i ett papper från skolan och kollade sedan av Försäkringskassan och Skatteverket (blev så nojig om jag verkligen HADE deklarerat, kunde inte minnas kvittensen).
Tränade femton minuter och tog en snabbdusch.
Tog tvätt och satte på en ny maskin, lade fram kläder till de stora inför morgondagen.
 NU skall jag försöka koppla av en stund, snart skall vi söva barnen.

Hade hoppats på paket idag, både från Nelly, Milk&Honey och Campadre, men nada!

Idag har det ju varit helt underbart väder här i Örebro, gissa om jag längtar efter sommarkläder då :)



Sjukt snygg "bikini" tycker jag!

Ha en trevlig kväll!!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails