Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Invigning!

Har Blogger fått frispel?
Skulle ladda upp bilderna och det var verkligen helknasigt, tog jättelång tid att hitta varje enskild bild, suck, jag som tyckte att den senaste versionen var så bra. Men man vänjer sig väl...
God morgon förresten!
Har haft en lugn och skön morgon, de små sover så bra på morgnarna nu och jag får faktiskt lite egentid, å andra sidan blir det lite stressigare att få iväg alla när man måste väcka dem...

Det blev faktiskt en bra kväll igår. Energin kom tillbaka och jag hjälpte dels William (och han blev färdig, duktig!) Jag fixade med massor av tvätt och lade in i lådor. Jag lade fram kläder till alla barnen till dagen. Plockade ur diskmaskinen, plockade lite. Såg klart en film. Ringde till mamma, hon och Kent skall hämta William och Tilde idag, jag hade missat att fritids stänger 15:45, de får vänta på skolgården en kvart. Mailade fritids. Ringde pappa som hade ringt. Han och Berith har bokat en Paris-resa med Eurodisney till sommaren, William och Tilde skall följa med. Nästa sommar är det meningen att P-O och jag skall åka med de små tillsammans med pappa och Berith. Vi får hoppas att det blir av. Jag var där när jag skulle fylla 30 och då var Tilde 3 1/2 och William 5, det var en bra ålder så jag tror att nästa sommar blir perfekt för våra småfisar.

Pojkarna somnade vid halv nio, Li stax efter att P-O kom hem. Jag var trött och släckte ner, somnade tidigt!

Dagens outfit:
Bronte shirt i almost black (storlek 0)
Jeans från Gina Tricot
Träskor från Calou
Humanity armband








Invigning av nya armbandet :)
Ha en bra dag!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Söt topp.=) Kör du med draft versionen av blogger? Fungerar bilduppladningen där igen?

    SvaraRadera
  2. Du, jag har ingen aning :o...Tack för komplimang :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails