Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Pustar lite...

Hejsan :)
Himmel vilket tempo det har varit här...timmarna har bara rusat på och jag har haft fullt upp. Vilken tur att jag började i tid! Nu är jag klar med allt och skall bara varva ner här en stund med bloggen..

Skärmen sitter på väggen (väldigt fiffig konstruktion), datorn har numer ett nätverkskort och är anslutet till vårt nätverk. Just nu håller den på med uppgraderingar och sedan skall den invigas!
Leon har suttit och väntat
 tålmodigt på lilla stolen...


Jag lånade pump av grannarna och pumpade däcken...

De blev väl måttligt förtjusta över cyklarna och Luca bröt ihop fullständigt över att han inte fick någon...det är inte lätt att vara minst alltid...
En fin dag skall vi gå ut och prova cyklarna (de har bara testat inomhus nu) och då kan ju Luca välja bland alla andra fordon vi har där ute...

Fixade kyckling, spaghetti, grönsaker och cashewnötter till lunch *gott*. Alla åt ganska bra!
Har precis städat av det värsta, åkt iväg till återvinningen med skräp och dukat inför kalaset.
Nu är det bara att njuta av lite samvaro :)

Kramar i massor

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en mysig dag och att tvillingarna får ett bra kalas!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Jag önskar er en riktigt fin födelsedagsfest! Mycket att stå i men det gäller att försöka njuta så mycket man orkar av larmet, alla människor och all disk som travar sig i högar! :-D

    Ni är så fina så allihop idag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails