Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Låååång arbetsdag!


God morgon :)
Barnen verkar lite piggare, kanske att det är på väg åt rätt håll? Har vi tur kan de gå till förskolan imorgon!

Igårkväll var Leon riktigt dålig, Li somnade på en kudde på golvet och med en filt över sig sov hon där hela natten. Luca hade sovit en stund på sena eftermiddagen och var jättepigg och glad!

Det var mysigt att se Tilde och hennes klass igår! Det blev också bestämt att vi skall åka på klassresa till Parken Zoo i Eskilstuna. Det ser ut som att jag får bli en av föräldrarna som får följa med. Jag hoppas verkligen det för Tilde vill det så gärna, jag var med William på "samma" resa förra våren och hon var jätteledsen. Nu är det hennes tur!

Var hemma igen redan vid sju. Tog tvätt, röjde, plockade ur diskmaskinen och sedan lade vi oss i sängen och tittade på "Så olika". Det var en riktigt mysig och varm film, P-O var skeptisk men tyckte den var jättebra! Jag tycker om "feel-good"-filmer :)

Natten har varit lugn! Luca somnade klockan 10 och har bara vaknat till i natt.
Jag var trött när klockan ringde och fick snooza två gånger. Gick upp och gjorde allt möjligt småfix för att förhala träningen. Ibland är jag verkligen INTE motiverad. Tungt som attans var det dessutom!

Idag har jag mastodontdag på jobbet! Börjar 07:45 och skall egentligen sluta 16:30 men eftersom P-O vabbar och jag går närmast i tid så är det jag som stänger. Slutar alltså 17:30. Får slänga i mig mat på jobbet och byta om för sedan börjar Föräldramötet 18:00. Skulle tippa på att jag är hemma vid åtta i kväll, tidigast! Ett härligt 12-timmars pass alltså.

Har jag tur hinner jag få en sms-avisering så att jag hinner hämta mitt paket från Country dreams på lunchrasten....OM det kommer idag vill säga...

Dagens outfit:
Voile s/s blouse i chalk (storlek 0)
Brottarlinne från Gina Tricot
Jeans från Gina Tricot
Träskoboots från Calou

Ha en bra dag!!!
Helénakramar

6 kommentarer:

  1. Ha en bra mastodontdag och hoppas paketet från C D kommer de brukar ju vara snabba med leveransen spännande en Granmas Coat skulle jag oxå vilja ha ...sucktar och funderar!! Kanonfin outfit idag enkel men toppenfin!!

    Kramar du fixar dagen med galans bara den startar och kaffe tillhans så löser det sig och ännu bättre ett SMS!!!

    SvaraRadera
  2. Fin du är! Den där blusen har jag i min garderob också, men har inte använt den på ett tag. Kanske får den åka fram nått här i dagarna /Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hoppas dagen blir bra trots den är lång!
    Super fin är du. Jag sålde min blus för så här fint satt den ej på mig tyckte jag...

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. väldans fin outfit :)

    SvaraRadera
  5. Johanna/jojoa75onsdag, april 07, 2010

    Himla fin som vanligt! :)
    Vad heter du på Tradera? För visst säljer du en del där ibland? Tänkte kolla om där fanns några trevliga barnkläder :)
    kram!

    SvaraRadera
  6. tina: Tack :). Paketet kom, men utan linnet, det var slutsålt!
    M: Ta på dig den, NUUU, den är ju jättesnygg!
    Tina: Du kanske tog fel storlek för den är verkligen jättefin!
    Therese: Tack :)
    Johanna: Samma som här, Skrutteruttan :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails