Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Nu är vi på g!

Det blev ett litet klick :)
Fick fint tips om att web-butiken o-råsa hade 150 kronor rabatt på vårens alla Calou, dessutom fraktfritt över 699 :-.
Kunde förstås inte låta bli att klicka :)
Nu blir fossingarna sommarfina!

Vi har tre helgalna barn här, de är tokspeedade. Li har dessutom sovit två timmar på eftermidadgen så henne lär vi ha uppe seeent. Lovisa klippte Leons hår och sedan badade jag honom. Luca var jätteledsen och gnällig på eftermiddagen, behövde bajsa. Inte förrän det var avklarat så blev han sig själv igen.
Jag tränade och när P-O och Thomas kom tillbaka efter en 2 1/2-timmesshopping åkte jag och solade, jag behövde verkligen lite egentid!
Fixade med middag när jag kom hem, bakad potatis, olika kalla såser, ost, grönsaker, salami, skinka, köttbullar..

Thomas har lagt de första klinkerplattorna nu, 3x3 stycken. Nu är vi igång! Jag har ägnat tid åt att moppa både i badrummet och tvättstugan, mycket smuts och damm blir det...

Thomas åkte efter maten och P-O ville iväg och köpa krukor till sina hostor. Det slutade med att vi åkte allihop. Själva besöket på Coop gick bra, men när vi kom hade brandlarmet gått så vi fick vänta ett tag i blåsten...Vi kom därifrån med tre stora krukor och två säckar planteringsjord.

När vi kom hem väntade urplockning av disk och hängning av tvätt. Dessutom hade det blåsiga vädret dragit upp presenningen på baksidan så den fick vi lägga till rätta.

Nu väntar nattningsprocedurer och sedan Millenium, d här delarna har jag inte alls sett så det skall bli extra spännande!



5 kommentarer:

  1. Hej
    har försökt beställa calouo men det står att koden inte finns! Hur gjorde du?

    SvaraRadera
  2. Hej, jag försökte flera gånger, det var visst viktigt med stora bokstäver
    Calou0(alltså noll)4F...tror det var koden...Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Åh dom är så fina :) Provade modellen som är på bilden, men kunde aldrig bestämma vilken storlek jag skulle ta. Ligger normalt precis mellan 38 och 39 och så även här *suck*
    39 satt snyggare då jag har breda fötter, men då stack det ut knappt en halv cm där bak (med tunna sockar i). 38 var helt perfekt i längd med tunna sockar i, men då slutar den täckta tådelen precis där foten är som bredast och jag är rädd att det blir lite ankfot-varning :p
    Töjer dom sig något vid användning? Det är ju ändå skinn...

    SvaraRadera
  4. Nina...Njae, inte framåt precis, snarare kan man ju justera "bredden" med snörena...Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Ok, haha ja då kommer jag nog aldrig till skott och får köpt några. Jag kommer att vela om storlek ända till hösten :p
    Var helt bombsäker på att jag skulle ha stl 39 tills jag provade modell "knyta" och då stack det ut såpass mycket baktill att jag blev osäker. Hur ska dom sitta? Har fått för att dom skulle vara lite små i storleken, men det verkar ju inte stämma...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails