Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Skön dag idag!

God morgon :)
Allt väl med dig?
Känner du också sorg över våren som föbyttes till halv-vinter igen? Barnen på jobbet fick depparsläpp när de var tvungna att ta på sig överdrag igen igår...

Jag hade en ganska okej dag på jobbet, dels kom en mammaledig kollega och hälsade på, roligt! Sedan satte jag igång med själva skrivarbetet kring uppföljningar av handlingsplanen. Jag har alltid skrivkramp innan jag kommer igång. Nu finns det lite stoff att bearbeta i alla fall! En stor sten har lämnat min kropp!

Hann bara hämta barnen och utfodra dem. Leon ville ha hjälp med något och jag sade att jag skulle tillbaka till jobbet, men att pappa kunde hjälpa när han kom hem. Leon sjönk ihop med axlarna "åh, skall vi tillbaka till dagis". Sötis då!

Var kvar på jobbet till halv nio, kom hem och småttingarna hade precis somnat. Förberedde dagen och plockade lite. Poppade pocorn och lade mig till rätta i sängen, började kolla på "Flickan från ovan". Är det någon som på allvar tror att jag såg hela filmen? Nej, precis, somnade väl när popcornen var slut.
 Skall se klart den i kväll, för den är bra!
Jag är inne i en film-period nu! Lite flykt från vardagen, lite livskvalitet på hemmaplan.

Idag är det en skön dag på jobbet! Vi har yrkesträff, sedan skall vi gå på en Pippi-konsert på Vivallaskolan. Jag är rastvärd, sedan lunch, fritids, handledning kring tecken som stöd, egen rast och sist ledningsgruppsplanering!
Skall handla efter jobbet!

Dagens outfit:
4 continent x-stich i blossom (storlek 0)
Chrysalis minigown i almost black (storlek 1)
A dolce skirt i almost black (storlek 0)
Strumpbyxor från Twilfit
Skor från Vagabond
Ha en underbar dag!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Du är ju alltid så himla fin i dina kläder, och vad jag har förstått så jobbar du på dagis eller fritids. Har du dessa fina kläder på jobbet oxå?
    Ha det så bra, och ha inte för stora krav på dig själv. Man lever bara en gång.
    Kram. fr AC

    SvaraRadera
  2. AC: Tack :) Ja, jag jobbar i förskoleklass och på fritids och ja, jag har dem på jobbet! Trevlig kväll!!!Kramis

    SvaraRadera
  3. Hei, så fin og feminin du er i dag! Ønsker deg en glad og fin dag.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails