Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Träskofrossa :)

Det är väl inte bara jag som är barnsligt förtjust i träskor :) Sååå praktiska, snygga, sköna. ja, allt! Hur många träskor behöver man egentligen frågar P-O. Hmmm, behöver och behöver...men det är ju roligt att matcha med kläderna...Jag förstår ju om du köper t-shirtar sade han, men skor, det räcker ju med typ två. Tycker han ja! Och t-shirtar menar jag, hur många av dem behöver man ;).

Jag skulle lätt kunna tänka mig fem par till, men först och främst ett par vita i lack! Tänkte ju kika på dem idag, men tyvärr fanns de inte i min storlek, Helena trodde dock att de skulle få in fler och då håller hon ett par i 39 åt mig! Snyggt till sommarklänning, till vita capri...jeanskjol!
Hur underbara är inte dessa då? De skulle jag mer än gärna sätta på mina fossingar!

Till småflickor finns dessa raringar! Li såg dem och sade "de är mina". Tyvärr var storlek 30 den minsta storleken och hon drar 27-28 nu...Jag vet att Tilde sååå hett vill ha ett par. Kanske får ta en tripp dit i maj med Tildegosan så får hon välja sig ett par. Förra sommaren tyckte jag att "halva säsongen gått redan" och de är ju rätt dyra och när man dessutom bara kan använda dem en säsong (växande fötter menar jag). Men om hon får dem snart så har hon ju flera månaders användning...Kan ha dem som inneskor också!

Smultrongården hade de massor av träskor nu och de skickar!!!
Annars fanns det inte så mycket i min storlek, Lovisa köpte sin scarf och jag tror att det är första gången jag åker därifrån tomhänt *duktig kicka* ;)...


*Bild lånad från Smultrongårdens blogg...*

 Åkte till Coop och där var Circus Wictoria på parkeringen, vi tittade på hästarna och kamelerna från bilen. Gick in och köpte lördagsgodis. Både Li och Leon valde sitt eget godis (stora påsar) och jag hade inte hjärta att ta ifrån dem påsarna så så fick det bli....

Åkte hem och jag hade som tur var förberett middagen innan vi åkte. Tacogratäng! Li ville inte ha och inte heller Luca, men de stora åt och likaså Leon. Tufft det där med maten...Jag åt en panpizza och Li fick smaka av mig...

Nu är Thomas och P-O på Bauhaus...skulle köpa gipsskivor tror jag och fogfix (heter det så). Luca har precis somnat, Li ser en film och Leon sitter vid datorn...
Ha det gott!
Kramis

8 kommentarer:

  1. Hej! Låter som en mysig lördag! Hoppas du känner dig bättre till mods nu.

    Tänkte bara tipsa om www.o-rasa.se som har 150:- rabatt på Calou träskor i helgen. Kollade och dom har dom vita i din storlek. Ange kod: Calou04F i kassan.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Karin: Tack för tips!!!Det stod dock inget om frakten, kan tänka mig att den kanske är lite dyr eftersom det inte stod något om fast fraktavgift? De låg dessutom högre i pris än Smultrongården så rabatten äts nog upp, tack ändå för att du tog dig tid!!!Kramis

    SvaraRadera
  3. Dom är fraktfria!
    (Fraktfritt på summor på 699:- och uppåt i shopen. Annars 60:-)

    SvaraRadera
  4. Karin: Tack!!!!Nu är det klickat!!!Kramis

    SvaraRadera
  5. Så lite så! Ser fram emot att se dom i bloggen sen! :)

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga träskor!
    De mörkrosa Calou träskorna du har, hur är de i storlek? Är lite sugen på ett par sådana. Vad kostar de?

    Ha en trevlig lördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Sandra: Du köpte väl träskobootsen om ja inte minns fel...jag har 38 i dem och 39 i träskorna så jag har alltså min "normala" stolek på träskorna. De kostar 840 om jag inte minns fel...Ha en trevlig kväll du med!

    SvaraRadera
  8. Japp, jag köpte bootsen, de är så himla sköna. så du har en storlek mindre på bootsen? Jag har ganska hög vrist så då kanske man ska ha samma? *funderar*
    Tack för svaret iaf.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails