Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Rea-tips!

Fick ett mail idag från Tintinstyle att de hade lite rea på tidiga vårsläpp. Jag klickade faktiskt hem denna!
Jag var ju helt inne på att köpa den som Helena Christensen har på sig på reklambilderna (som går mer åt blått). När pre-spring väl släpptes i december så kände den inte ritktigt rätt...Något i den störde mig och det slutade med att jag hängde tillbaka den. Har sett olika varianter av duvet rose dress på andra människor och jag tycker att den är väldigt rar. Nu blev det just den här för att den känns vårfin, ljus och fräsch. Jag har dessutom ingenting i gargeroben som påminner om den!
Hoppas att lagersaldot stämmer så att den landar hos mig nästa vecka!


Idag har jag fått mycket gjort på jobbet, känns underbart att få "bocka av" på min Att göra lista! Efter jobbet åkte jag iväg och handlade, det gick fort för jag hade ingen mastodonthandling framför mig. Åkte hem med maten och P-O stod vis spisen. Jag packade upp, skar grönsaker, satte på en tvätt, tog rätt på post, plockade lite. Vi käkade och sedan röjde jag av i köket. Satte på en diskmaskin och förberedde morgondagen.

P-O somnade, barnen lekte och jag tittade klart på filmen (Flickan från ovan).
Nu har vi precis sövt pojkarna, skall checka Li, hon ville ligga i deras rum...

Det kom en ny Wallander i brevlådan idag, skulle vilja se den med min man!'
Imorgon är det fredag *wieeeee*
Ha en skön kväll!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att du varit bedårande fin de senaste två dagarna! Klänningarna är ljuvliga på dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails