Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Påfyllning!

Pust, vilken dag! Jag har varit såå trött och omotiverad. Kan vara den något undermåliga sömnen i natt?
En sådan där dag då man bara gör det som precis krävs av en....inte en gnutta mer.
Var dödligt trött när jag kom hem och det kändes inte så skoj att sätta igång med städning.
Fikade med P-O och gosade med barnen.
Tog mig i kragen och fixade middag.
Dammsög av och plockade och i stundens hetta hoppade jag upp 15 minuter på crosstrainern. Det var tröttsamt men precis vad jag behövde. Fick ny energi.
Fick sällskap i duschen ;) *mera påfyllning* :)

Om en stund skall vi käka och sedan skall jag titta på Tildes redovisning.

Kvällens outfit:
Emb bikette denim jacket (storlek 0)
Livealot blouse i dark powder (storlek 0)
Spoiler undertank i chocolate (storlek 1)
Jeans från Gina Tricot
Swedish Hasbeens i cognac

God kväll :)
*kramar*

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails