Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Var tog fredagsmyyyset vägen?



God kväll :)

Det är en lite nedslagen tös som tittar in. Kan inte ta på vad det är riktigt...
Önskar att jag kunde göra det och bota min nedstämdhet, bums!
Dagen har gått i ett stilla mak, lugnt på jobbet, sol ute...film, mellis och sedan hämta hem underbara älsklingar.
Träna och fram med middag...
Och sedan då?
Ett glas vin, nej två...tittar lite förstrött i fina bloggar, skriver lite på facebook.
P-O frågar vad det är, men jag vet inte.
Jag är bara ledsen helt enkelt!
Saknar William och Tilde :(
Tvätt och disk och lite godis däremellan...
Imorgon är en ny dag och det skall bli en BRA dag, så det så!
Tack fina, underbara, goá bloggvän som finns där i vått och torrt!!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Gumsen....inte ska du vara ledsen vet hur det är känner igen mig har varit nedstämd ledsen bara sådär jag oxå, men vi har haft lite mycket som hänt och det kommer efter,kan det inte vara så för dig med,nåt som ligger gror och inte kommer fram därav din nedstämdhet eller så är det bara mycket är ju det med jobb,familj jaa allt det där ...ni skulle beöva ro om varandra ta det lugnt njuta och slappa men inte lätt alls mycket som ska klaffa med la familia!! Vi kom ju inte iväg dumma vulkanen ställde till det, vilket skit vi har ju samma problem som ni med barnvakt och det är ju massor här hemma nu med 2barn som tar 6sprutor om dagen var, så vem som helst klarar inte det...så tillfället passade ypperligt men vi drar till Stockholm istället ro om varandra ,jag kan kolla mollysar smink äta gott m m ....helt underbart!! Ni borde försöka ni oxå om det klaffar!!

    Kram och hoppas allt känns lättare imorgon!!

    SvaraRadera
  2. Jag känner så väl igen mig... Och just det där faktumet att man inte vet VAD det är som gör en nedstämd gör en liksom bara ännu mer nedstämd. För det betyder ju att man egentligen inte har någon anledning...
    Fast nu för tiden så brukar jag tänka att det går över och hade man inte haft dippar så hade man säkert inte uppskattat topparna lika mycket heller.
    Det kanske låter lite kristet halleluja men jag är så långt ifrån det man kan komma.
    Vad jag vill säga är bara att skit i att tänka. Det hjälper i alla fall för mig.
    Stor kram!!!

    SvaraRadera
  3. Vissa dagar är bara "låga", man ser det där som tär på en, tänker över det. Andra dagar kan man mer se till allt man har, det fina. Alla dagar behövs. Ingen glädje utan sorg. Viktigt är väl att de där dåliga dagarna inte får komma för ofta, det kan tyda på att man är dränerad tror jag. Dränerad på ork och energi. Ta hand om dig. Imorgon är en ny dag!

    SvaraRadera
  4. Ja ibland bara är det sådär- man är långt ner i skorna utan egentlig anledning- det är frutrerande. Men imorgon är en annan dag och LÖRDAG= bra förutsättningar för en bra dag!
    Kram Karro

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails