Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Kommentarsgranskning...

God morgon :)

Många av er vet min "blogg-historia" och varför jag valde att införa kommentarsgranskning. Det handlade inte om att jag skall sålla vilka kommentarer som är snälla, glada och till min fördel utan att jag behövde få stopp för de påhopp som jag upplevde och som handlade om mig som person, mina val o s v. Jag har inte plockat bort en enda kommentar, det har inte behövts! Det förstärker min tanke om att de som skrev verkligen ville ha uppmärksamhet och de får de inte i min blogg längre. Det enda kruxet som jag upplever med kommenatrsgranskning är att jag ser bara de kommentarer som behöver granskas, inte till vilket inlägg det hör. Förstår ni? Så om det skulle vara så att ni skrivit en fråga och jag inte besvarar den beror det på att jag inte hittar/har möjlighet att leta igenom alla gamla inlägg. Tveka inte att fråga igen och gärna i det senaste inlägget!

Jag såg en fråga nu i morse från Sagas mamma och jag tar det här istället, hon undrade vilka plagg jag ville rekommendera från me&i´s vårkollektion till hennes dotter. Jag tycker att medaljongklänningen (den med rosa botten och volanger) med tillhörande scarf och klänningen med äpplen är väldigt fin. Den sistnämnda är ju väldigt ljus så det beror kanske lite på hur fläckrädd man är...Sedan skulle jag definitvt satsa på ett par knickers, kanske i svart då eftersom du köpt krontunikan! Jag tycker att kanin-t-shirten är himla rolig, tillsammans med frottékjolen. Lycka till!

Åh, i morse var jag så trött. Jag gjorde precis som man "skall", jag lyssnade på min kropp, snoozade i en halvtimme och bestämde mig för att INTE träna. Jag måste lära mig att vara mer flexibel och mindre hård mot mig själv.! Det var så skönt att ligga kvar och det var skönt att gå upp utan att träningen hängde över mig. Visserligen är jag fortfarande trött (och jag hade definitivt piggnat till av träningen), men det känns okej!

Kvällen igår innebar sysslor och sedan ge massage till P-O, jag var inte sååå motiverad men vi pratar så bra då och det är aldrig fel!

Somnade trött efteråt!

Idag är det invigning av jeansen :)
Superpleated blouse i chalk (storlek 0)
Jeans från Cheap Monday
Träskor från Calou


Så här ser jeansen ut över rumpan


Rara detaljer på blusen..


Helénakramar

8 kommentarer:

  1. Tusen tack för din hjälp! Jag ska genast nu skicka en beställning till min säljare! Så klart är det dessa klänningar Saga ha...och knickersen. För här nere i Skåne börjar våren på allvar etablera sig och inte ens jacka har behövts på eftermiddagarna denna vecka.

    Du är jättefin idag, vårig, somrig och fin som en skogsstjärna.

    SvaraRadera
  2. Men åh vad du är snäll *generad* Kramis

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad fin du är idag (fast det är du alltid). Men jag tycker du ser så vår frech ut!
    Ha en underbar dag. Kram Kimpa(6 barnsmamma)

    SvaraRadera
  4. Vilka snygg jeans och de sitter kanonfint på du är fin i kroppen kan ej tro att 5 juveler bott där inte!! Blusen är en av mina favvosar men finns ju ej att få tag i jo TRADERA men blir ju dyrt där och då ev använt plagg!!! Ha en toppendag idag !!! Skönt med kommentarerna tyckte det var så jobbigt läsa hur folk kan bete sig mot en man ej känner och snoka i livet deras!!! Skönt med lite lugnt och ro!!

    Kramar vet du imorgon åker vi till Istanbul själva kvalitetstid hur skönt men kommer som sagt ha gnag i hjärtat och sakna mina fina!!

    Njuta av våren idag!!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar ju färg som du vet och du har ju också mycket av den varan men ibland är det såå snyggt med lite mer nedtonade färger som du har idag. Sååå snyggt med den söta blusen till de lite tuffare byxorna och svarta Calous till, du är jättefin verkligen!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  6. Kimpa: Tack, vad du är rar :)

    Tina: Du är bara för snäll!!!!Hoppas ni komme riväg nu imporgon, jag håller tummarna stenhårt!!!!Kramis

    Ina: Åh, tack vad du är gullig!!!

    SvaraRadera
  7. Jättefräsch outfit idag!!

    Ett tips, gör granskningen via din mail, då har du kvar länken till inlägget det gäller.

    Kramis

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag har tänkt mycket på det här att du skriver att det inte händer så mycket i livet. Jag känner själv att ekorrhjulet bara snurrar precis som tvättmaskinen! Förra året bestämde jag och tre kompisar i samma situation att det var dags att göra något kul regelbundet. Vi fyra bjöd in vars två kompisar till våran "klubb" (vet att det låter töntigt!). Nu är vi 14 st (några till har hoppat på). Vi har valt fredagar och bokat in datum ca var 6:e vecka för ett helt år framöver, heliga dagar men som faktiskt kan ruckas på ibland. Så går det runt på alla att anordna och boka något mysigt, trevligt, kul att hitta på! Vi har varit på bastukväll, spelat biljard, varit på femkamp, badat på kallbadhus, haft budgetspa, spelat bowling och haft glöggparty. Nu till våren ska vi på en Karibisk restaurang, käka och dricka paraplydrinkar. En annan dag ska vi åka med en båt där de bara spelar ABBA låtar och man sjunger med och som sommaravslutning ska vi sova över på en gård, äta middag, rida på islandshästar och bada i badtunna, titta på stjärnorna och dricka Champagne!
    Dessa dagar finns inte min tvättmaskin och alla "att göra listor" och det är helt underbart!

    Ett litet tips bara!

    Kram

    Fiona

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails