Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Nymph nosleeve dress...

Hej där :)
Tittar in lite...vi har haft det rätt mysigt här hemma även om det inte är den typen av lördag JAG skulle önska. Jag tycker ju att det är så himla mysigt att gå på sta´n, se lite folk och så...men det är inte alltid det är genomförbart. Det blev lite ändrade planer för P-O behövde bilen till träningen...

På förmiddagen tog vi med de fem barnen och gick en promenad här i Lundby, men det var INTE behagligt utan blåsigt och det var rått i luften. Kändes ändå skönt att få lite frisk luft!
När vi kom hem käkade vi lunch, falukorv och fullkornspasta *det blir inte mer roligt än så*. Skämt åsido, men barnen äter den maten bra och jag skulle vilja ha någon mer "vuxenmat" till kvällen, vi får väl se...

Jag tog med mig William och Tilde till Maxi, skulle ha lördagsgodis men köpte även det som fanns på handlingslistan, kaffe, oboy, saft, ägg med mera...
Åkte hem och packade upp och plockade ur diskmaskinen. P-O gick ut till sina växter och jag tränade.

Duschade och lade mig i sängen med datorn. Tror ni jag kunde låta bli att klicka? Knappast!
Ett "linne" som jag tyckt om sedan jag såg det först! Jag tycker att sidentygerna är så vackra, allt i Nymphserien är ju fullkomligt bedårande! P-O ville ju att jag skulle köpa klänningen, jag tycker dock att det känns mer användbart med en topp. Snyggt till sommaren med kjol och under jeansjackan tänkte jag! Dessutom blev det ett par jeans från Cheap Monday...

Nu måste jag ta upp barnen ur badet, Tilde passar dem!


Tjing!!!

4 kommentarer:

  1. Det kommer att bli jättesnyggt! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Supersnygg top och nog mer användbart än en klänning som du säger.. Ha en bra kväll! / Maria

    SvaraRadera
  3. Såå snyggt!
    Det linne skulle jag med vilja ha..

    KRAM

    SvaraRadera
  4. superfint kanonanvädbart ett bra köp!! klänning känns såå mycket mera bara denna kanon JAG VILL OXÅ HA!!! Snygga jeans med

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails