Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Var tog motivationen vägen?

God morgon :)
Jag är ingen bra bloggerska nu och det märks i kommentarsfältet. Jag ber om ursäkt men motivationen är inte på topp. Det är så mycket saker (människor, händelser, ord) som dränerar mig nu. Igår somnade jag tjugo i åtta, helt urlakad. Inte hade jag tänkt sova för natten, men jag somnade ifrån rubb och stubb. Före alla fem barnen, utan att ha tränat, bloggat eller sett klart andra filmen. Däremot såg jag klart "Couples retreat", småtrevlig film, men ingen höjdare kanske.

Idag tar vi nya tag och i kväll skall Tilde och jag på lite "hemligt mys". Återkommer förhoppninsvis med det lite senare :)

Igår kom klänningen som jag beställde i torsdags. Den blir nog outfit på Valborgsmässoafton skulle jag tro!

Dagens outfit:
Fonda dress i pink (storlek 0)
100 gr lovelove tank i pink (storlek 0)
Baslinne och leggings från Gina
Träskor från Calou


Ha en bra dag!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Härligt sommrig outfit, ha en bra dag :) / Maria

    SvaraRadera
  2. Du är så fin i den rosa Fondan, och det var supersnyggt med vitt till /Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Wohoooo vilken sommarprinsessa du är idag! Superfint!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails