Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Skobeställning och Stadsparken!

God morgon :)

Full rulle har det varit här på morgonen! Jag känner mig fortfarande förkyld och utan dåligt samvete bestämde jag mig för att inte träna. Istället färgade jag håret och medan färgen satt i beställde jag Kavatskor till småbarnen, tyckte Ballerinaskorna var ursöta till Li, pojkarna fick likadana sandaler. Jag tycker att Kavat har bra vårskor, man kan ha dem med strumpor i under maj och sedan barfota under sommaren. Barnen har redan sådana där sportsandaler när det blir riktigt varmt och foppatofflor i trädgården...

Duschade och väckte P-O, frågade om han ville med och sola, han gick upp lite sömndrucken och jag passade på att klä småttingarna och ge dem frukost. William passade barnen och vi åkte iväg *vuxentid*.

Hem och började förbereda matsäck. Idag skall jag ta med barnen till Stadsparken (utsedd till Sveriges vackraste park för några år sedan). Thomas kommer hit en stund och jobbar i badrummet med P-O. Lika bra att jag flyr fältet. Sedan skall det handlas lördagsgodis också förstås :)
I kväll skall vi till Jessica och Arnaud, underbart att bli bortbjudna på mat, det är lyx det!!!

Dagens lekparksoutfit:
Appeteaser strap top i lite blue (storlek 0)
Grandmas coat i almost black (storlek 0)
Jeans från Gina Tricot
Converse

Nybeställda skorna!
Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails