Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Josanne-inspiration :)

God morgon :)

Idag är jag inspirerad av fina Josanne som ofta har lager på lager och gärna årets "underplagg".

Morgonen har varit lugn och skön, jag gick upp tidigt, innan klockan ringde. Kollade mitt konto och betalade en räkning, tog rätt på tvätt och matade fiskarna. Li vaknade och jag duschade henne och klädde på henne.

Fick sms jättetidigt från en kille som menade att han vúnnit mobilen igår på Tradera, namnet stämde inte så jag har både haft sms-kontakt med honom och mailat till den personen som står som vinnare. Sms-killen måste "se till" att mailet bekräftas under dagen, inga problem menade han...I såfall kommer han
 i kväll och hämtar mobilen *håller tummarna*.

Luca vaknade och jag duschade honom och gjorde honom i ordning. Hr precis bäddat och borstat tänderna på alla tre, dricker lite kaffe nu :)

Jag har en intensiv vecka framför mig. Idag är det hel ledningsgruppsdag. P-O skall träna i kväll och på torsdag, imorgon skall han på "Öppet hus" för frimurarna här i Örebro. På onsdag skall jag träffa min kollega, vi skall gå igenom alla utvecklingssamtal som vi haft. Det blir med andra ord en vecka då kvällarna är uppbokade av antingen mig eller P-O...

Dagens outfit:
Chrysalis minigown i almost black (storlek 1)
Suiteheart minidress i rouge (storlek 1)
A dolce skirt i almost black (storlek 0)
Grandmas coat i almost black (storlek 0)
Leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou
Ha en bra dag!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Supersnyggt med kombon svart och rött!! varje gång jag gå in här uppkommer ett nytt begär, nu vill jag också ha Grandmas i ab... tar det aldrig slut liksom!? Nä antagligen inte hi, hi.
    Hoppas du fick en fin dag trots mycket att göra!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Tack, säkerligen slutar önskemålen aldrig :)

    SvaraRadera
  3. Såå fint!
    Hoppas att du får en god natt sömn.

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails