Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Förhandsrea!!!!!

Fantastiskt tillfälle !!!
Ett hett tips, i morgon onsdag, 16 december får Du som läser min blogg möjlighet att handla på Smultrongårdens rea först av alla!
Det är 25 % på Odd Molly från höstens och vinterns kollektioner, (observera att Pre-Spring är undantaget från rean).
Även Smultrongårdens andra klädmärken omfattas av rean.
När du ringer, mailar eller åker till Smultrongården, uppge kod "Skrutteruttan" så får du din rabatt!
Observera att fraktfritt INTE gäller under rean, frakt tas ut enligt postens bestämmelser!











6 kommentarer:

  1. Härligt.

    Har mailat och hoppas de har en lovely knit cherrys i st 0 :-) .

    Tabby

    SvaraRadera
  2. Kanon! ska kika in och se om det är något "jag behöver" ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sicken tur att jag är ledig i morgon! Blir nog en tur till Smultrongården....
    Kram

    SvaraRadera
  4. oj vilket bra tips! Hur uppdaterad är hemsidan beträffande vad som finns inne?

    /Smulan0 (Malena)

    SvaraRadera
  5. Malena: Ganska bra, men storlekarna står inte...+ att det finns mer saker än det på hemsidan!

    SvaraRadera
  6. SÅ BRA! blev en röd OM jacka! Mitt första Molly-plagg!!!! (hoppas den passar fint!)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails