Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Wieeeee....sneakpeak!

Se och njut!!!!

Suiteheart minidress lite lilac

Bronte shirt indigo



A dolce skirt dark powder




Aroue almost black






Lovely knit i powder



Lottalotta jacket i powder



Chrysalis minigown i almost black (vilket namn :o)




Nymphdress dark cherry


Åh, jag har hittat ljuvliga bilder via familjeliv på delar av vårkollektionen. Var ju tvungen att snabbt spara ner bilder som kändes intressant att inhandla :). Hmm, blev sedan lite osäker, hur är det med upphovsrätten...var tvungen att söka på nätet och det verkar som att bilder som inte är skyddade med hjälpa av tekniska redskap är helt tillåtet att kopiera se här.

Jag kommer att bli utfattig ;)



















6 kommentarer:

  1. Fattig men så rik på fina kläder! :) En lovely knit kommer hamna här tror jag och massa mera saker.. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj då! Det lär bli en dyr vår....Kram

    SvaraRadera
  3. Nu är jag här och smyger igen ;-) Helt underbara kläder som kommer i vår här ska nog inhandlas Suiteheart minidress lite lilac
    Lottalotta jacket ( men bara om det kommer i en annan färgställning än powder) och A dolce skirt .. Kram från viktoria

    SvaraRadera
  4. Gulp, så mycket fina plagg. Urfattig lär man bli i alla fall ;0)

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  5. Helena....du har väl inte missat att det finns en länk till summer också.........
    Våren var ok, men sommaren.....jag kommer bli ruinerad!!!!!!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails