Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Rose petal fall...

God eftermiddag där ute :)
Fick önskemål om att visa närbild på halsbandet som jag skrev om i morse, Smycket heter som rubriken; Rose petal fall



Så här ser det ut i närbild på mig!
Dagen har varit trevlig, hann prata en del med mina arbetskamrater. Barnen var ute och lekte i det härliga vintervädret. Vi fick rätt äcklig lunch så därför har P-O och jag hjälpts åt att göra tacos som vi alldeles strax skall äta *mums*. William har varit i pulkabacken med tvillingarna, Leon skötte sig utmärkt men Li var tydligen hopplös :(.
Jag var hyfsat stressad innan jag hade fått på tvillingarna hela utemunderingen, plockade ur diskmaskinen, hängde en tvätt och tog rätt på torr. Ammade en mammig Luca, dukade och skar grönsaker. Packade upp väskor och röjde. Nu har jag precis slagit ner rumpan, betalat en räkning och skall nu ta rätt på mer kläder.
Medan jag väntar på min 4 continent x-stich (har den fastnat i tullen?) så drömmer jag mig bort till sommarens ljuvliga Alchemistry dress i white...






Ha det gott!!!!
Helénakramar



11 kommentarer:

  1. Hallå helena!
    Har för mig att vi beställde från fitts&co samma dag?? Iallafall så har jag inte heller fått min voile shortdress, men vet att den skickades 14e och lev tid 10-14 dagar så tyvärr inget före jul...
    ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Filippa: Min är skickad den 11 redan...aha är det så lång leveranstid? Ha en trevlig kväll du med!!!

    SvaraRadera
  3. Den var grym! Den ska to.m jag hålla utkik efter. (som bara är vardagsgillande av OM)

    Ha en bra Jul!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Min beställninge från Fitt&co skickades den 14 och jag har heller inte fått någtot paket....det kommer säkert efter jul!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Alchemistry dress är ju underbar! Den kommer att passa dig jättefint.

    SvaraRadera
  6. Åh den vill jag oxå ha!! När kan man börja köpa från sommar kollektionen? jag kommer att vara urfattig till sommaren om allt som jag vill ha hamnar i min garderob:)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Visst är klänningen underbar! Den ska jag ha!!!!
    Snyggt halsband verkligen.

    Ha det gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Så snygg klänningen och ett jättevackert halsband:-)
    Så mycket jag vill ha nu ju:-o

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Men vem sätter ut bilderna???
    Får vi verkligen inte göra än...
    Men, men det är visst så hela tiden.

    I alla fall var det den tunikan jag menade när jag beskrev en.
    Har väl sällan skådat nåt snyggare!!! Helt i min smak. Kul, kul! Tycker den passar så himla bra i vårt Molly rum också med dom ljusblå tapeterna.
    Vet att vi inte återkommit ang storlekarna.
    Gör det snart!
    God Natt,
    Eva

    SvaraRadera
  10. Tack för komplimanger :)
    Camilla: I april tror jag det var som sommarkläderna kommer I januari släpps första vårplaggen
    Eva: På Fitts and companys blogg finns allt som Amy köper in till våren/sommaren

    SvaraRadera
  11. Kollade mejlen nu, o mitt var visst beställt den 11e och skickat den 14:e=)
    Hoppas våra paket klarar sig igenom tullen!
    Ja så lång lev tid var det tyvärr...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails