Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Underbar(t)

Nu är jag hemma igen, såå lättad, glad och nöjd med dagen! Har bakat på jobbet (jag är som en elefant i en porslinsfabrik när det kommer till bakning och sedan DESSUTOM försöka vara pedagogisk). Jag skrattade så tårarna rann, ett barn skulle knäcka ägg, hela ägget utanför bunken, allt skal i. Oj himmel. Satte in kakorna i ugnen, satte på timern och gick ut för att vara rastvärd, smart-not!!!!Glömde fullständigt bort sockerkakorna, hmmm bara något brända. Skrapa skrapa och sedan hade de fastnat i formarna, suck!
På min rast åkte jag till Maxi, hämtade mitt paket från Tintinstyle och snabbhandlade två kassar mat. Jag kunde kompa lite eftersom jag gjorde ledningsgruppssaker hemifrån i måndags. Skönt att slippa tänka på handling efter Luciafirandet. Uppträdandet gick såå bra, glada och nöjda barn, föräldrar och pedagoger efteråt.
Jag tycker att tunikan är underbar, vad tycker ni?
Kvällens outfit:
Alchemistry tunic white
Spoiler underdress i royal
"Finbyxor" H&M
Snörstövlar från ?


Nu skall här sövas barn!
God natt :)

5 kommentarer:

  1. Jättefin. du passar i Royal :-)). Ha en trevlig nattning. Kramis

    SvaraRadera
  2. Superfin! Snyggt med spoiler i royal under. Och du, man behöver inte vara bäst på allt;)

    Ha en bra kväll! camilla

    SvaraRadera
  3. Alla är vi bra på olika saker....som sagt ovan kan ej vara bra eller kunna allt!! Jättejätte fint passar dig sååå bra bra köp!!!
    Natti natt och hoppas alla somnar fort!!!

    SvaraRadera
  4. Verkligen fin, nu blir jag lite sugen skall det bli en Molly på sikt då kanske?

    Vi får se....

    Såg dig inte på jätte nära håll men därifrån jag satt på Luciafirandet såg tunikan helt underbar ut!

    Var tvungen att ta en närmare titt här på bloggen..
    Passade dig helt perfekt:)

    Trevlig helg C

    SvaraRadera
  5. C: Tack!!!Den hämtades på Maxi klockan två, ströks fort som attan och så på :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails