Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Knasiga familjen!

Det är inte så lätt att ta kort på familjen Bus. Alla skall helst vara i närheten av varann samtidigt. Sedan är det ju trevligt om alla låter bli att skrika eller gråta, eller hålla en nallebjörn för ansiktet, stoppa godis i munnen, gör kaninöron, försöker åla sig ur bild.
Ja, ni förstår, eller hur!


Först ut: William och Tilde i kläder från Kapp Ahl, Li i klänning från Gangstar, strumpbyxor PO.P, Luca helklädd från PO.P, Leon överdelar från PO.P, jeans från Nova Star.




William i helgalen frisyr, han måste klippa sig! Men det vore trevligt om hans far ville ta honom till frisören ibland.

Vi äter lite godisnappar och tappar balansen
Luca har försvunnit ur bild, Tilde rättar till Li´s hår, Li ser jätteglad ut ;)


Alla är glada för pappa har satt kalsonger på fotografens (mammas) huvud :)



Kvällens mammaoutfit:
Amerind dress i dark pink (storlek 0) och uppknäppt (wieeee *farligt* ;))
Strumpbyxor från Twilfit
Höga stilettstövlar i mocka (väldigt effektiva i förförelsesammanhang ;))


Avslöjad, petar i näsan

Vacker rygg (på klänningen alltså!)

Här har varit en fullständigt kaotisk stund, fem barn som skall göra sig i ordning, helst jag med och så skall det diskas, tvättas, plockas, tröstas, servas...Jag blir så ilsken. Tänk förr i tiden, då gjorde man sig i ordning i timmar, nu får det gå på fem röda! Skickade nyss ut William med massor av sopor och återvinning till bilen. Snart skall jag ta rätt på det sista...
Hade tänkt mig ta det lugnt, dricka ett halvt glas vitt, äta lite chips och prata med er. Istället har jag sprungit fram och tillbaka. skrivit lite, skällt på Tilde för att hon plötsligt lyckats trolla bort mitt inlägg *suck*. Min äkta hälft har jobbat på familjens server under dagen. Jag hade velat haft assistans här hemma, men jag förstår att han ville avsluta, jag är likadan!
Hos Ylva hade vi det jättemysigt, hade med mig utrustning för utomhusvistelse men barnen hade jätteroligt inne så vi drog aldrig ut dem! Stekte korv och barnen åt bra! Fikade och pratade *mysigt*. Jag (och barnen med för den delen) behövde lite input!
Ha nu ett riktigt Gott Nytt År!!!!
Helénakramar











11 kommentarer:

  1. Bambi :Tack, mannen tittar uppskattat och vill nog hellre stanna hemma ;) Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbar blogg, hoppas 2010 fortsätter i samma anda! Gott Nytt År! /K

    SvaraRadera
  3. Herregud vad din stora tjej är lik dig! Du är kalasfin för övrigt. Ha en riktigt bra nyårskväll så ses vi nästa år igen! Kramar Linda

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år på dig också sötis, du är så fin i din amerind :) kram

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år! Supersnygg i den fiiiina klännignen.

    SvaraRadera
  6. Tack! Det var roligt att ni var här! Hoppas kvällen blev som ni ville, vi hade mysigt i alla fall. Vi hörs, ha ett bra 2010!!! Kramar Ylva

    SvaraRadera
  7. Önskar hela stora familjen Bus ett Gott Nytt 2010!! Ser fram emot att följa din roliga, personliga blogg!!! *kram*

    SvaraRadera
  8. Vacker, vacker, vacker är du Helena!!:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera
  9. Hej! Har gjort ett försök till blogg själv och har lagt till dig på min lista över bloggar jag följer. Hoppas det är ok! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails