Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

God Jul

God Jul och Gott Nytt År
Dopparedagen idag. Som barn var jag helt salig, fick alltid ett sånt där litet Cloettahus i julstrumpan. Den dagen fick jag äta godis FÖRE maten :)
Just nu är jag lite stressad, kom nämligen på att jag skall svänga förbi min mormor och morfar en kortis på morgonen. Jag vet att min mamma kommer dit vid tio och idag är inte en bra dag för sammandrabbning, därför måste jag vara på plats före! Ska bara överlämna julklapp från oss och lämna det som redan var inköpt till mamma och Kent, det kan mormor och morfar ge dem.
Igår var det jättemysigt hos pappa och Berith. Istället för julmat gick vi till pizzerian i Gyttorp. Det passade oss utmärkt, julmat hinner vi äta både en, två och tre gånger. Barnen åt jättebra verkligen. Det blev lite busigt mot slutet så då fick vi knalla hemåt.
Barnen blev väldigt glada över sina klappar, de stora fick rätt mycket kläder, varsitt presentkort och böcker. De små fick var sin julklapp av morfar igår, sådant där gosedjur som sjunger/går. Li höll i sin katt hela kvällen :)
Vi åkte hem strax före sex, alla tre små somnade i bilen. Lämnade först William och Tilde hos Micke, vidare hemåt. P-O stekte köttbullar för fullt men fick hjälpa mig in med barnen, tyvärr vaknade Luca och trots att jag ammade honom i en timme somnade han inte om. Jag blev verkligen supersur. Vi hade kunnat haft en trevlig "barnfri" kväll, men icke. Jag tror jag somnade före honom i vår säng, där rök den uppesittarkvällen! Jag hann i alla fall packa upp alla julklappar, ta rätt på tvätt och hjälpa till med disken.
Idag skall vi tillbaka till pappa, då skall vi vara där klockan ett. Min bror med fru kommer också, det skall bli trevligt!
Barnens outfit:

Leon har skjorta, slips och jeansväst från PO.P. chinos från Nova Star
Li har jeansklänning från Gangstar och strumpbyxor från PO.P
Gos :)

Luca har skjorta, slips, jeansväst och chinos från PO.P
Dagens mammaoutfit:
Native shirt i chalk (storlek 0)
Spoiler underdress i royal (storlek 1)
Bälte från ?
Stickad kjol från Kapp Ahl (jag har lånat Tildes kjol idag)
Grova strumpbyxor från Gina Tricot
Jacquard longsocks i royal







Ha nu en riktigt mysig Julafton!
Från mig till Er alla:
En riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!!!!
Helénakramar






10 kommentarer:

  1. God Jul!!!!

    Kram // Mia

    SvaraRadera
  2. God Jul önskar jag dig och din familj!!

    kram ChristinaB

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt bra jul, du och din fina familj!!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. GOD JUL!!!!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Ha det så trevligt nu under ledigheterna. Fin outfit :-)

    Tabby

    SvaraRadera
  6. God jul!

    Fina ni är allihopa!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad fina barnen och du är! Hoppas ni får en fin julafton.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  8. Vad fina ni är allihopa!!
    GOD JUL ÖNSKAR JAG DIG OCH DE DINA!!
    KRAM INA

    SvaraRadera
  9. Jättefina är ni allihopa. Ha en riktigt God Jul.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails