Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Bråttom bråttom

God morgon :)
Det blir en snabb variant idag, öppnar och börjar om en halvtimme. Hade glömt bort att det är skogen idag för tvillingarna, jag brukar försöka gör matsäcken på måndagkvällen men igår föll det bort. Fick fixa med det nu på morgonen + massor av tvätt. Ligger lite efter i min planering och då får bloggen stryka på foten litegrann.
Tack alla ni som peppar och ger mig komplimanger för bloggen, jag blir verkligen JÄTTEGLAD :). Och tack du anonym som valde att svara så fick jag veta ditt sätt att se på saken (och samtidigt en lättnad att det inte är någon i min nära omgivning som väljer att säga det de tycker på det här sättet).
TACK än en gång!!!!

Dagens outfit:
Voile dress i chocolate
Spoiler underdrss i royal
Flätat bälte från Lindex
Jeansleggings från Vila
Swedish hasbeens i cognac
Humanityband i natur och magenta




Idag far vi till pappa så det blir nog inte något mer bloggande idag..
Ha en trevlig tisdag!!!




8 kommentarer:

  1. Mycket snygg kombo!!!!!

    // Mia

    SvaraRadera
  2. Kanonsnygg är du!

    Hoppas er dag blir fin och besöket hos pappa bra!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen toppensnygg ida countrystile snygg kombo, din pappa kommer häpna!! Ha en supernice eftermiddag med massor av pappamysa efter 2 månader får du mera energi!!!
    kramar i massor ses på face
    /Tina

    SvaraRadera
  4. Halloj!

    Självklart hör vi av oss direkt!

    Läste att du blir lack av neggisar. Vet du, jag håller med dig. Igår kväll när jag skulle sova låg jag o tänkte på det. Brukar jag aldrig göra. Men igår var det som om nåt kom över mig. En enda gång har jag fått en pucko kommentar. Raderade den direkt. Fattar inte vad folk ska kommentera för när dom har nåt ruttet att komma med. Om dom vill berätta det kan dom väl ringa upp så diskuterar man!?? Världen är så grym så visst vore det bra om så många som möjligt kunde försöka hålla en sjysst stil.
    Jag har kommit till ett stadie där elakingar inte får plats. Bort med dom!!!Puts väck! Inte välkomna någonstans, blä!!! Själv är jag otroligt lite drabbad - men jisses - det är fullt av dom överallt - och jag vill inte ha såna i vår värld. Måttet blev rågat igår när återigen en våldtäkt hade begåtts på Öster. Nu räcker det med dumheter. Snälla, om nån läser det här, fortsätt din stund på jorden i snällhetens tecken, tack!
    Kramar från mig som fått NOG!

    SvaraRadera
  5. Heléna...
    Ang. klumpiga eller dumma kommentarer, jag tror att du får stå ut med dom som så många andra bloggare också får göra. Därmed vill jag inte säga att det är ok men så är det tyvärr. Det konstiga i sammanhanget är ju att de som irriterar sig på blogginnehållet överhuvudtaget läser bloggen eller t.o.m. känner att de måste kommentera och därmed också tror vi att andra bloggläsare ska finna att deras kommentar berikar vår tillvaro. Har man frågor angående innehållet i bloggen går det ju bra ställa dom i en vänlig ton och på ett sätt så att man förstår vad som åsyftas.
    Detta om detta :), jag tycker att din blogg är jätterolig att läsa och jag gillar verkligen din klädstil!
    Kramar Cissi

    SvaraRadera
  6. Gör ett inlägg till...håller fullständig med ovanstående skrivare...varför överhuvudtaget läsa när man bara lackar ur irriterar sig m m bra att vi lägger in lite såna här kommentarer så kanske de känner sig träffade m m slutar förstöra våran fina bloggerskas förtroende som låter oss läsa dela med oss av hennes liv fina kläder tankar m m. Försår mig inte på det bara varför man måste vara såå grym det är ju världen ändå eller hur!!!
    / Tina
    / Tina

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Vi är roliga vi...Idag hade jag också min voile på mig:-D
    Snygg är du i din iaf, brunt är en sån snygg färg!
    Äger inget i brunt och ångrar mig lite där på min voile tassel top (heter den så?) att jag tog den i chalk och inte den bruna..Så varm färg.
    Jag har ännu inte fått dumma kommentarer i min blogg men det kommer nog sen...Jag har ju inte bloggat så länge än..
    Vet inte riktigt hur jag skulle reagera men det är ju så..
    En del har väl inga roliga liv..
    Annars sitter man inte och läser bloggar som man inte gillar och dessutom tar sig besväret att kommentera det..
    Eller är det bara ren AVUNDSJUKA :-D
    Hoppas att du hade det trevlig hos din pappa..
    Ta hand om dig,
    kram

    SvaraRadera
  8. Jättefin kombo. Brukar oxå ha ett bälte på min Short voile. Tycker den gör sig utmärkt på det viset.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails