Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Minijul :)

Idag skall vi fira jul med min pappa, barnen och jag. P-O jobbar mellan 9 och 16. Vi skall åka till pappa kring lunch, sedan blir det lite julklappsutdelning till William och Tilde. De får av mig, sin morfar och min mormor och morfar. Hoppas de blir glada och nöjda!

Igår kväll chockade jag mig själv med att kliva upp på crosstrainern (jag HATAR att träna och har för flera år sedan bestämt mig för att unna mig att låta bli! Jag rör mig mycket i mitt jobb och jag är sällan still hemma, men jag vet ju där inne att jag borde låta hjärtat anstränga sig också *suck*). Efter fyra minuter ville jag ge upp, P-O tittade lite förskräckt på mig, mina ben kunde inte ens flytta på de där "pedalerna". Sedan insåg han att han istället för "fettförbränning" råkat ställa in programmet "Bergsbestigning". Inte så bra för en mycket otränad småbarnsmorsa med för mycket fluff på kroppen! Jag körde i 12 minuter, sedan ville jag kräkas. Stackars mig ;)

Det gick fort att söva barnen och sedan ryckte Taxi Glimmervägen ut och jag satte mig med William och spelade "Rummy". P-O gav sin julklapp till mina barn igår, de fick det sällskapsspelet tillsammans. Vi har det på jobbet, det är både lärorikt och roligt!

Tilde sov över hos Moa. Vi hade det så mysigt, William och jag, han fick premiärsmaka skinkan, jag åt julknäcke med ost och så drack vi must *lycka*.

Dagens juliga outfit:
Taradiddle dress i red (storlek 1)
Spoiler underdress i powder (storlek 1)
Spoiler underskirt i rose (storlek 1)
Bälte från ?
Mörkgrå strumpbyxor Twilfit
Knee length socks i pink
Stövlar från Vagabond







Smycken från Eefva Attling, jag saknar min vigselring :(
Skall nog ta på mig mitt rosa Humanity till...



Klänningen är så rar bakifrån tycker jag!
Ha en riktig bra dag före dopparedagen och stressa inte ihjäl dig!
Helénakramar




4 kommentarer:

  1. Ha en riktigt bra dag du med! Fin som alltid är du. Jag tänker inte stressa ihjäl mig. Jag jobbar, det är nog lugnast ; )

    SvaraRadera
  2. Vill bara önska dig och din familj
    En Riktig God Jul!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Önskar er en fin dag men minijulafton och mys!! Du är superfin som alltid!!
    HA EN RIKTIGT GOD JUL!!!

    Stor vinterkram Tina

    SvaraRadera
  4. Jag vill önska dig och din familj en riktig GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!!!!
    Hoppas ni får en lugn och mysig jul.
    Kramar!
    Mia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails