Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Ny layout

Det blev lite bråttom där, men det verkar som datorn klarade sig *puh*. Har ingen lust att köpa ny dator! Har roat mig med att byta lite layout, men måste ju förnya sig ibland ;). Eller läs: Jag är UTTRÅKAD.

Idag har barnen badat och jag har fixat med sånt där tråkigt småplock som tvätt, disk, städning. Blä! Det skall bli skönt att jobba tre dagar nu, jag blir faktiskt uttråkad av att gå här hemma. Jag behöver stimulans utifrån, jag är ingen hemmamyra. Jag tar gärna med mig barnen vart vi än skall, men att bara gå hemma, läsa böcker, pussla, spela spel, leka med Little People, dega, rita. Det är inte så himla skoj, det erkänner jag! Jag vill träffa andra vuxna, se människor, vara där det är fart och fläkt. Om jag vore miljonär skulle jag jobba ändå, jag behöver utmaningen. Men jag kanske skulle nöja mig med 50 %. Det vore väl perfekt?

Idag är det tema orange och svart på barnen!Li har munkjacka från Gangstar och stuprörsjeans från PO.P, Leon har tröja från me&i och stuprörsjeans från Gangstar, Luca har jeans från Gangstar och tröja från PO.P.

Njuter Du av lugnet eller har du fullt upp?
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. vad fint det blev med svart bakgrund! O jättefint foto!

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, svart bakgrund- perfekt! Ser så bra då:)

    SvaraRadera
  3. Superfint med svart bakkgrund och vad befriande med någon som också kan ge sig själv tillåtelse att tycka att det kan bli lite segt att bara gå hemma det är ju annars lite tabu att ge uttryck för detta i denna helg då det bara ska vara myspysigt. /K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails