Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Wieeee....sneakpeak del 2

God morgon :)
Tack Mabimao för uppdateringen, hade ingen susning om att sommarbilderna också fanns för beskådan! Först kommer en blogg om finfina sommarnyheter att vänta. Jag äger ingen Grandmas coat överhuvudtaget så EN tänker jag investera i, men jag kommer att få grym beslutsångest, den kommer i många fina färger, rött är fint, men används kanske inte så mycket på sommaren, eller? Almost black är klassisk och skulle kunna användas alla andra månader på året. Powder är ljuvlig. Hmmm...Är det någon "expert" som vet vad de brukar ligga på i pris?
Till vänster finns "önskemollysar" för både vår och sommar, där kan man kika lite noggrannare på baksidor och färger om man vill det...
Kjolen är i alla fall prio 1 och 4 continent dress i brown var väldigt rar tycker jag!
Nu skall jag klä mig strax så att det kommer en Dagens outfit! Kram så länge


Bluesskirt denim


Livingloving dress lite blue


Crochet grandmas coat dark red


Fondadress almost black



Appeteaser dress chalk


Saloon top blue


4 continent dress brown







3 kommentarer:

  1. hej helena!!
    Japp grandmas coat är en investering=) Har en brun, men tänkt köpa en almost black så fort de kommer ut:)!!
    Har för mig att de kostar drygt 2000 kr!
    Lottalotta kappan -helt fantastisk!

    Å velourklänningen, hur söt var inte den...ljuvliga färger på lovelyknit också! Får nog bli en lila,eller grå....eller röd.....:) Nougat/powder har jag redan, puh,tur!! haha! Kommer bli utfattig!

    Ha en fin dag!
    Filippa

    SvaraRadera
  2. Hej

    Filippa har rätt, har för mig att Grandmas kostar runt 2000 kr.

    Jag har tre av dessa, en lila, en rosa och en almost black och alla är lika älskade. Skulle jag rekommendera någon färg så tror jag att du skall börja med en i basfärg, det vill säga almost black,, dark blue (om den kommer i år) eller en röd. Eftersom den är tänkt att vara ett ytterplagg så kan det vara smart att inte välja en allt för ljus nyans med tanke på smuts och småbarn ;)
    Visst går kappan att tvätta i maskin, men det är ju inget man vill göra varje dag.

    P.S Det är lätt att Grandmas ynglar av sig i garderoben av någon konstig anledning....D.S

    SvaraRadera
  3. Ja vilka underbara kläder som kommer till våren och sommaren :-) jag satt och tittade på bilderna sent i går kväll och kände "Wow vad mycket snyggt" synd att det handlar om en ekonomisk fråga för annars hade jag nog köpt det mesta ;-) nä det gäller att verkligen syna allt för att sen försöka förverkliga de köpen !
    Din "lilla lista" ser superfin ut !
    Ha en fin fjärde advent!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails