Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Det kliar...

....i shoppingnerven...
Jag är såå sugen på denna lovely knit i lite lilac. Finns hos Country dreams med 20 % rabatt. Min shoppingkvot är ju egentligen för länge sedan övertrasserad och helst vill jag ju ha fina alpaca mix long cardigan i rose. Dessutom har jag ju redan två Lovely knit och en lovelier knit. Så jag behöver verkligen inte den här, men fin är den. Hmmm, jag som inte ens är förtjust i lila.
Jag tror jag blivit Odd Molly-puckad ;).

En liten outfit innan jag for hemifrån i morse:
Min rååååsa outfit tuffades till lite med:
Skinnjacka från Only
Scarf scarf i rose
Träskoboots från Calou

Nu skall jag strax tillbaka till jobbet, va´bra att jag hann göra lite roligt på min rast
(d v s prata mer just Dig en stund) utöver tvätt som hängts, ny maskin startad och dammsugning av markplan.
Vilken tur att man har rast så att man hinner jobba lite :D.
Kram på Er!


4 kommentarer:

  1. För mig "kliade" det också och slog till på en Lovely knit i royal som jag velat ha så länge. Nu har jag nog hela royal-kollektionen ;-) Bävar dock att den kommer på bättre rea eftersom det finns så många kvar överallt...

    SvaraRadera
  2. Varför blir jag inte förvånad att du inte ens har ro att ta det lugnt på rasterna ens =)
    Hoppas du får en lugn och skön kväll!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Jag var hem en sväng på lunchen, surfade lite och såg här att det var rea på CD. Beställde snabbt som attan en Lovely Knit i royal precis som Linaplina. Har också mina funderingar på om det blir ännu bättre rea sen, men törs inte chansa!

    SvaraRadera
  4. Köpte min lovely knit i royal till ord.pris förrut och jag älskar den så mycket att jag inte ens sörjer att jag inte väntade till nu..för jag använder den så mycket! En av mina favoritkoftor!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails