Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Snart iväg!!!

Hej på Er!
Åh vad roligt med all respons jag fått i kommentarsfältet!!!!!
Tack alla ni som öser varma ord om min blogg, jag blir så glad av att få vara en del av just Din vardag! Känns jätteroligt att veta lite mer om Dig nu!!!
Strax skall Tilde och jag iväg, först tänkte jag att "nej, jag orkar inte byta om", men sedan så fick jag ett infall och vips var jag omgjord inför kvällen. Det är så sällan jag kan gå iväg och träffa "nytt" folk så det vore ju synd om man inte fick klä upp sig lite vid sådana tillfällen, eller vad tycker du?
Nu skall jag hjälpa Tilde att fixa sig i ordning, hinner nog med att hänga en tvätt också innan vi skall fara!
Kvällens outfit:
Native shirt i chalk
Spoiler underdress i royal
Jenaskjol från Gina Tricot
Strumpbyxor från Twilfit
Jacquard longsocks i royal
Stövlar från In Wear





Premiär för tre Humanityband..


Ha det gott!!!!!
Helénakramar



2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails