Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Lika som bär....

God kväll :)
Idag har varit en lite rörig och vimsig dag. Jag åkte först förbi återvinningsstationen (suck, jag måste dit varje dag nu, jag klarar inte av att ha berg med sopor hemma, någon med psykologisk utbildning kan säkert förklara för mig vad det bottnar i, men jag mår piss, måste slänga så fort det är halvfullt i kärlen, plast, papper, glas, metall).
Sorterade hej vilt och sedan vidare för att lämna William och Tilde på fritids. Tillbaka till Lundby och jobba, ont i huvudet *aj aj aj*. En timme senare ringde P-O, hade fruktansvärt magknip och var tvungen att stanna hemma. Rodda om, både på jobbet och privat. Fick hämta stora barnen under arbetstid och ha med dem på jobbet, det gick bra men hela situtationen blir lätt stressande. P-O mådde bättre på eftermiddagen och hämtade småttingarna, Leon hostig och lite astmatendenser, vilket KAN innebära vab imorgon (då blir det P-O som får stanna hemma).
Fick stänga för P-O och sedan hem, massor av tvätt!!!!!Värmde gröt och gick ner för att lägga fram de storas saker inför morgondagen, satte på ytterligare en maskin och tog på mig Williams morgonrock. Hade i röran glömt bort att det ringt en kille på Blocket-annonsen. Satte mig vid datorn och då ringde det på dörren, HAN!
Oj, svida om i en hast och erkänna att jag glömt bort det. Han frågade om det var komplicerat att montera den, jag erbjöd mig att hjälpa till. Det var lite trixigt för det fanns inga bra förankringspunkter, men det ordnade sig till slut!
Såå skönt, nu är vi av med både bil och bilbarnstolar, smidigt!

Idag kom det ett paket från ajabajakids. Öppnade och insåg att blusen är mycket vacker men också väldigt lik min voile short blouse. Inte i modellen, men färgkombinationerna är exakta och de små "plupparna" (kan det vara blommor?) i royal.
Nåja, den är jättefin och skall invigas imorgon :)
Tack älskade P-O

Voile short blouse i chalk
vs
Nartive shirt i chalk

Njut av kvällen!!!!!!
Helénakramar


3 kommentarer:

  1. Heléna - har du inte magsår? jag blir hyperstressad av att läsa om dina dagar..

    KRAM och glöm inte ta hand om dig själv också!

    SvaraRadera
  2. Superfin blus, den som är långärmad. Äger inga mollyplagg men jag blir väldigt inspirerad av att läsa din blogg och bilderna på alla fina plagg.

    Ta hand om dig!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Fina blusar måste oxå snart fixa några OM plagg!! Som sagt ovan ta hand om dig och varandra men något som lugnar neverna kan vara ett paket med något fint i som du fick ida!!! Simma lungt!!!
    kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails