Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Klick klick...och jag har världens snällaste man :)

God morgon :)
Gjorde som en del bad mig om igår, tog det lugnt faktiskt, kände inga måsten. Jobbade på och hämtade hem barnen, matlåda till dem, lasagne till P-O, vegetarisk pizza till mig. När P-O kom hem lade jag mig på sängen och läste en tidning och åt godis, snacka om vardagslyx! Vi sövde barnen vid halv åtta och vaknade båda två en timme senare. Himmel vad mör man är då, inte skoj alls. Mådde illa och funderade på om jag skulle lägga mig och sova igen, men det blev inte så.
Vi satt en stund vid datorn, tittade på tv och pratade lite. Hade svårt att somna och det märktes idag när klockan ringde, jag är inte van vid att vara uppe till klockan elva :o. Om någon var uppmärksam igår så lade jag till en liten post på min "önskelista" (som inte handlar om Odd Molly, här i vänsterkanten). Har länge suktat efter ett par Swedish Hasbeens. Har blivit väldigt inspirerad av Ninna som är stolt ägare till två par. Gick och klurade lite igår hur jag skulle kunna finansiera ett par sådana...
Tänk att jag har världens snällaste och generösaste man! P-O köpte ett par sådana till mig, klickade hem dem nu på morgonkvisten men de lär inte dyka upp förrrän tidigast i mitten av nästa vecka...
Vilken färg tror ni att jag valde?



Dagens outfit:
Hearted tunic i powder
Spoiler underdress i powder
Kjol i mullvadsfärg från Esprit
Spoiler underskirt i rose
Tunna strumpbyxor i brunt
Knee length socks i chalk
Stövletter från Bianco




Två Humanityband idag!





Detaljer...
NU måste jag rappa på lite, dels tog det längre tid än vanligt att kliva upp idag, sedan var jag inne och justerade lite bland mina konton, sedan blev jag överraskad i duschen ;), sedan shopping också, UTÖVER alla vanliga morgonsysslor.
Ha en bra dag och ta hand om Er!!!!
Heléna






8 kommentarer:

  1. God Morgon!!!
    Vad skönt att du kan ta det lugnt ibland..... Försök att få till det lite oftare =)))
    Ha en bra dag!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken härlig morgon både shopping och överraskning!

    Hoppas din dag blir fin!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Bra morgon innehållande både shopping och endel annat hihi...hoppas den håller i sig och att armen ej gör ont mitt höll i sig ca 3 dagar!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Du är alltid lika fin och har alltid hunnit med en massa innan en annan har gått ur sängen :-) jättefina skor du har fått av din snälla make :-)Jag gissar på att du valden den ljusaste av färgerna :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken snäll man du har!! Jag tror du valde de i mitten, de hade jag valt om jag skulle köpa ett par... Spännande att se vad du valde!
    Fin är du idag, skulle gärna vilja ha Hearted i powder!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  6. Härlig start på dagen! :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Halloj där!
    Icke några boots idag.
    Kommer dom inte innan 13.00 ringer jag och söker dom - var så säker!!
    Så åk INTE förrens vi har dom i handen...
    Snygga hasbeens!
    Ha´t gott, vi hörs,
    kram Eva

    SvaraRadera
  8. Jag tror du valde de ljusaste :)

    Ser med spänning fram emot att se om jag gissat rätt...

    Snart är helgen här.
    Trevlig helg till dig och din familj!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails