Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Försovit mig

God morgon
Oops, idag försov jag mig, fick en svag aning av att P-O´s klocka redan ringt och min brukar ringa ungefär en minut efter. Det visade sig att jag ställt klockan men inte valt "sätt på". Det är ingen fara på taket, jag brukar ha god mariginal, men jag vill verkligen hinna en del och gärna blogga lite :). Nu blir det en snabbvariant med Luca vid bröstet och frukosten bredvid datorn. Då är den här, "nu måste du lägga i en högre växel Heléna och tagga till dig"-veckan.

Wish me luck!

Dagens outfit:
Voile s/s blouse i chalk
Spoiler underdress i royal
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i royal










5 kommentarer:

  1. Halloj Helena!
    Har precis fått besked om att klänningen du vill ha kommer till oss.
    Vi måste kolla om du vill lägga någon ifall du kommer ut i veckan o provar bootsen eller om du bara mailar mig.

    Hur som helst, vi hörs.

    Hoppas veckan funkar bra! När man behöver brukar man ju kunna tagga på lite extra... konstigt ibland var man får kraften ifrån. Kan säga att vi också taggar extra den här veckan. För julmarknaden... Men, men vi håller tummarna att det funkar för oss båda!
    Kram från Hanna & mig som vrålbakar...

    SvaraRadera
  2. Så snyggt !!! helt i min smak :-) jag letar febrilt efter en spoiler i royal, hittar ingen...vet du något ställe som har den ? jag behöver en 3:a....
    Hoppas att du fick en fin dag trots lite "försovning" ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. lika fin som alltid!!! men jobbigt med försovning blääää hela dagen blir i ett konstigt kaos ingen ordning hoppas den blir bra ändå!!!Kram

    SvaraRadera
  4. Peggy: Jag är ledsen, verkar vara slutsålda, har kikat till en vän också som var på jakt på denna...

    SvaraRadera
  5. Ja det verkar vara helt omöjliga att få tag på !! jag får väl hålla utkik på trader och se om det dyker upp någon!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails