Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Och svaret är...

Cognac :)




Alltså de längst bort i bild. Det var faktiskt ingen som gissat på den färgen. Nu tycker jag nog ändå att bilden är lite missvisande, de ser väldigt orange-lika ut när jag har dem på (såå coola) men på bild ser de lite mörkare ut än i verkligheten. Jag trodde att de skulle passa utmärkt till min skinnjacka som jag trodde hade färgen cognac (men nu är jag osäker och eftersom jag inte är stor vän av drycken kan jag inte säga att jag VET hur färgen ser ut exakt).



Paketet....alltid lika spännande!


Bootsen på, just nu var jag ju såå sugen på att prova och visa dem, kanske inte den ultimata matchningen utan jag tror mer på jeansleggings till, men det får det bli imorgon!


Här ser man den stora skillnaden på jackan och bootsen...


Jag har haft på mig de nya bootsen i typ tjugo minuter sammanlagt och jag älskar dem redan :). Sköna, snygga och lite annorlunda. Jag har verkligen INGA skor, stövlar eller boots som påminner om dem.
Roligt!


Har haft det mysigt på ljuspartyt, men jag köpte faktiskt inget...en del saker var ju lite rara, men njae...och jag tycker att IKEAS ljus luktar väldigt gott de med...Jag lägger hellre pengarna på kläder och skor jag (men det är det väl ingen som undgått att lägga märke till ;)...och du anonym som undrade, jag har full koll på min ekonomi, du behöver inte oroa dig :).
(Varför vill alla som har åsikter kring min shopping och vår ekonomi vara anonyma?)
Vi fick en god caesar-sallad och Maria hade varit gullig och gjort en med quorn till mig och min kollega, tillika vegetariankompanjon. Vi fick bröd och ost till och ett gott vitt vin. Kaffa och kaka var det också! Tilde var trött men tyckte nog att det var rätt mysigt att få lite mamma-tid och jag tyckte det var mysigt att få lite Tilde-tid :). När vi kom hem satte jag på en diskmaskin, hängde tvätten, fixade läsk och chips till barnen och så bytte jag om till P-O´s morgonrock, sitter här med Er, dricker ett glas vitt och äter godis :). De små sover, de stora ser på Barda på datorn och P-O ser på tv....han är lite ur slag...han skall jobba på med tråkiga saker imorgon här på huset tillsammans med sin bror medan jag ser fram emot ett mysigt besök på Smultrongården med barnen :)
God natt :)






8 kommentarer:

  1. Skitsnygga!!
    Och det är ju den färgen som jag gillar bäst!
    Jag ska ha ett par peep toe super high i den färgen:-)
    Hade vi inte behövt att åka på en gymräkning på 6000:-, tandl. räkning 2000:- och studsmatta i grannens tomt denna månaden hade jag redan beställt ett par;-)
    Härligt fortsättning på fredagsmyset, kram

    SvaraRadera
  2. Jag smyglaser har lite varje dag, tycker det ar jattekul att lasa om din stora familj och din shopping. Beundrar dig som har sadan energi! Sjalv har jag bara ett barn och ar trott ;-) Du ar sa jattefin i dina Mollysar. Och var sa sugen sjalv pa ett par Hasbeens men det far bli en annan variant, kanner en tjej har i UK som saljer fina trellor :-) Kram Olimpia fran FLs Odd Molly trad (Nina) PS. Och bry dig inte om kommentarer ang er ekonomi - det ar bara avundsjuka, det ar jag med pa dina fina mollysar ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej tjejer :) Tack för snälla kommentarer, jag blir så glad varje gång jag finner kommentarer och även nya läsare :) Kramis

    SvaraRadera
  4. Skruttis - hoppas det är ok att jag kallar dig så men det är med hjärtat... :D

    Måste bara säga att din blogg har varit kvällens höjdpunkt att läsa - du är så underbar och jag tycker så mycket om dig - fastän jag aldrig ens träffat dig IRL ännu. Men stå på dig, och låt inga anonyma inlägg ta bort den härliga person du är!
    Fortsätt att älska kläder, mode och shopping, speciellt Mollysar, precis som vi andra - du är helt underbar i din dagens kreation med scarf scarfen!

    Kramisar från Mollyflickan!

    Hälsa hela din underbara familj - nu har jag ju aldrig träffat dem heller - men de är så söta på bilderna - hade varit kul med en bild på P.O oxå någon gång - jag är så nyfiken av mig!

    Fredagsmys från Skåne!
    //Mollyfliokan

    SvaraRadera
  5. Den färgen såå bra och guda mig vilka coola boots min kära sambo gillad dem med...kommentaren detta va riktiga kultiga såna skulle du ha....yes köp ett par åt mig gjorde hennes kära hihi...vart ifrån köpte du dem och pris???? partyligt mmm luktar gott men dyrt håller med du lägger hellre pengar på annat ja typ kläder eller annan inredning som jag älskar att shoppa!! min granne säljer såna så hon kommer över med lite rea då kan jag shoppa sånt !!! Som sagt alla som klagar på dig eller har åsikt törs ej visa vilka de är har problem själva du har åsikt berättar om allt i ditt liv hymmar inte med nåt gillar jag shoppar det du vill ha och kostar vad det kostar vill hihi..... men såna finns alltid stora i orden men liten på jorden när man ej törs visa vem man är...jätteavis på din boots vill haaa får nu göra mutningsförsök!!!
    Trevig fortsatt helg!!

    kramar

    SvaraRadera
  6. Åh tack vad ni är rara :) Jag suger åt mig som en svamp!!

    Mollyflickan: De är klart att jag skall försöka få med min man på bild, men han är såå kräsen av sig, vill vara PERFEKT på bild ;). Det finns i alla fall en bild av honom under min älskade familj-bildspelet..
    Tina: Jag beställde direkt från Swedish Hasbeens hemsida, 2995:-

    SvaraRadera
  7. Vilka snygga!
    Hoppas du hade en fin fredag kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack de är verkligen sååå fina orginella och jaaa ALLT hihi....

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails