Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Lyckad helg!

Då var det dags igen...måndag- fredag, måndag-fredag, måndag-fredag. Jag känner mig trött men nöjd med helgen, dels att vi fick en hel del ärenden uträttade i lördags, julklapp, kläder och skor till P-O, finkläder till de stora, småplock till de små.
Dansuppvisningen igår var en riktig "påyllningsaktivitet" och likaså att träffa Åsa igårkväll. Vi käkade tacos och fikade och pratade om massor, från bilhaverioch kläder till kärlekstrassel och svikande mödrar :(.
När P-O och jag hade sövt barnen vid halvåtta så satte vi på den senaste Wallanderfilmen, poppade popcorn och sedan somnade jag. Jag blir såå trött på mig själv, jag ville verkligen se filmen! Vaknade till och såg slutet, skall försöka se klart den idaga i alla fall! Idag är det lång dag på jobbet, sedan blir det förhoppningsvis en "lugn" kväll.
Dagens outfit:
Lovely knit i lite lilac
Svart brottarlinne fån JC
Vitt baslinne från Gina
Byxor från H&M
Träskoboots från Calou







Ha en bra måndag!!!!


6 kommentarer:

  1. Fint med uppblandat sådär! Hoppas din dag blir fin!

    KRAM
    (självklart länkar jag upp till dig!)

    SvaraRadera
  2. jättefin du är idag snygg kombo..elegant!! ha en bra dag i regnet!! längesedan jag kommenterat stular mycket med det!! du är alltid så fin och du ang vikt m m du är perfekt!!! härligt med underbar helg med påfyllnad etc...sköt om dig/ER
    kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Låter som om ni har haft en fullspikad helg..;-)
    Snygg outfit idag, den klär dej!
    Hoppas ni får en bra start på denna nya veckan med massor av ny energi:-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Trist att din mamma är så svikande. Hon kommer att ångra sig bittert en vacker dag.

    SvaraRadera
  5. fy 17 vad jag skäms!! hur har jag kunnat missa dig o din fina blogg?!!
    Ska ändras på -direkt! Hoppas det är ok att jag lägger dig i min länklista. Ha det gott!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails