Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Råååååsa

God morgon :)
Jag vet att jag fått önskemål att inte använda denna teckenfärg, men syns den kanske lite bättre när den är fetmarkerad?
Jag ville så gärna använda rosa färg till ett rosa inlägg :).
Kvällen blev rätt så lugn, sövde småttingarna och P-O slumrade till, jag plockade ur diskmaskinen och satte på en till, tyvärr hade inte tabletten löst upp sig (vad beror det på?) och ungefär hälften var inte rent. Hann plocka ur den med innan jag knockade kudden. Tog rätt på tvätt och lade fram kläder till de stora, borstade tänderna på Tilde som somnat i soffan. Jag hoppas på en roligare dag idag (och då menar jag att vi gör något roligt, inte bara ägnar oss åt måsten).
Dagens outfit går förstås i rosa!
Tenfold (knit?) i rose
Poplin frilled blouse i rose
Baslinne från Gina Tricot i rosa
Jeanskjol från Gina Tricot
Strumpbyxor i vinrött från Twilfit
Jacquard longsocks i pink (varför heter inte de också rose?)







Har självklart mitt Humanityarmband i rosa till!
Ha en bra dag!!!!!



5 kommentarer:

  1. Jag älskar rosa!!!
    Har ingen tenfold men letar..Måste ha i bomull, sen sålde jag min lovley knit i ull också så där måste jag också få tag på en i bomull..Har lite svårt för ull..
    Så snygg blusen var i rosa!
    Hela du är snygg i dag som vanligt!!
    Rosa är en fräsch färg eller hur?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte kan väl dagen bli tråkig med så massa sött rosa på sig!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Du är så otroligt söt i rosa!
    Kram
    Mia J.

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer, ja, visst piggar rosa upp :) Man blir glad en mörk och regning dag!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Du passar mycket bra i rosa :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails